اخبار عمومی

اصلاح آیین نامه حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد

بر اساس پایگاه خبری ،
دکتر محمدمهدی فداکار در سفر خود به استان خراسان جنوبی از واحدهای فردوس و طبس بازدید و با کارکنان و معلمان این واحدها دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر اصلاح لیست های مدیریت دانشگاه گفت: “تغییر وضعیت نیروهای پیمانکاری با سابقه پنج ساله به عنوان سرآمد دانشگاه آزاد اسلامی به طور رسمی در حال انجام است.”

وی قرارداد با بیمه تکمیلی ، تغییر در آیین نامه حقوق و دستمزد و امکانات مناسب معلمان و کارکنان را از دیگر برنامه های این معاونت عنوان کرد.

دکتر غفاری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر فردوس نیز با ارائه گزارشی از وضعیت و امکانات دفتر فردوس ، گفت: «دفتر فردوس از امکانات کافی و ظرفیت بسیار خوبی برای جذب دانشجویان بیشتر برخوردار است اما از امکانات ریلی و هوایی و مراکز شلوغ برخوردار نیست. مسافت باعث شده دانش آموزان در رکود به سر ببرند و برای کمک به پروژه های علمی و تحقیقاتی به کمک نیاز دارند تا بتوانیم درآمد بیشتری کسب کنیم.

وی در مورد ساخت خوابگاه برای دانشجویان ، ایجاد مرکز مشاوره بالینی برای حفظ و توسعه روانشناسی تا مقطع دکترا ، ساخت سلف سرویس مناسب برای دانشجویان واحد و توسعه یک مزرعه نمونه مطالعه کرد و افزود: آزاد نهاد اصلی دانشگاه اسلامی است.

به گفته دانشگاه آزاد اسلامی ، در ادامه این جلسه ، برخی از کارکنان مطالبات و مشکلات خود را بیان کردند.