اخبار جامعه

دانلود سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

برنامه پخش شبکه نمایش خانگی به شرح زیر است: بارگیری قسمت اول زخم کاری و قسمت اول هفت. میدان سرخ ، همسایگان و افراد حرفه ای به زودی به لیست پخش اضافه می شوند. بارگیری تمام این عناوین با ترافیک مصرف شده و قیمت بارگیری نصف قیمت (با نصف محاسبه شده) در این شماره امکان پذیر است. کارهای روزانه در شبکه نمایش خانگی را با کیفیت شفاف HD ، در یک سایت بارگیری کامل و به روز Cole مشاهده کنید.

  • قسمت اول کار آسیب دید

چهل و ششمین نمایش خانگی با نام “زخم کار” پخش می شود و در سایت کول دانلود پخش می شود. اولین قسمت از این مجموعه تماشایی این هفته منتشر می شود. داستان و فیلمنامه این اثر برگرفته از کتاب 20 اثره نوشته محمود حسینی زاد است که چند سال پیش توسط نشر چشمه منتشر شده است.

این سریال که توسط محمدرضا تخت کشیان در اواخر سال 1399 ساخته شده است ، توسط محمد حسین مهدویان نوشته و کارگردانی شده و اکنون در مرحله انتشار است و از خرداد ماه در وب سایت Cool Download در دسترس خواهد بود.

دانلود کار سریال زخم ها به کارگردانی محمد حسین مهدویان

برای دانلود قسمت اول سریال Zakhm Kari به این لینک مراجعه کنید:

زخم سریال را بارگیری کنید

بازیگرانی که زخم ها را ترمیم می کنند چه کسانی هستند؟

امیر جعفری – جواد عزتی – رعنا آزادی ور – سارا بهرامی – محسن تنابنده – الهه حصاری – هانیه توسلی – سعید چنگیزیان ، عباس جمشیدی `فر ، مهدی زمین پرداز ، امیر حسین هاشمی ، کاظم حاجیر آزاد ، منو چهر علیپور ، علی علیپور ته مورس – بار تبار – سارا حاتمی – نیوشا علی علی پور و مهیاس پازوکی

درباره مضمون و داستان این مجموعه

“من اینجا زمستان را دوست دارم. زیبا نیست؟ – زیبا اما دشوار. آنها برای زنده ماندن پنج هزار مایل پرواز می کنند. در ابتدا بسیار ترسناک است ، اما خانه خود را پیدا می کنند. – اگر به Tashera برسند.” آنها می دانند که به آنجا برسید. “

لازم به ذکر است که علاوه بر زخم های سریال جذاب و دیدنی Jeeran ، از تاریخ نسخه های Jeeran ، Red Square ، هفت و Professional که می توانید بارگیری کنید ، می توانید آنها را در بهار و تابستان در 1400 لیست پخش بارگیری کنید. به دنبال وب سایت کول. لینک دانلود را ارسال و بارگیری کنید تا بتوانید از آن مطلع شوید. به دنبال این مقاله ، سعی در بررسی ، ارسال و ارسال لینک دانلود این آثار شده است.

دانلود کار سریال زخم ها به کارگردانی محمد حسین مهدویان

2 – مهمترین بخش در آستانه پخش / جیران

همسایه ها قطعاً باید حداقل امسال تاکنون یک سریال مهم تلقی شوند. جیران واقعاً آخرین کار حسن فتحی است که تصمیم گرفت پس از اداره شهرزاد انجام دهد. البته او همچنین سال گذشته فیلم عشق مست را که کار تاریخی درباره زندگی مولانا بود ، در ترکیه کارگردانی کرد.

چند هفته است که پروژه Jeeran پس از پیش تولید بسیار طولانی آغاز شده است (زیرا پروژه عشق مست و اختلافات بین تهیه کننده اثر طولانی شده بود). جیران مانند شهرزاد یک بنای تاریخی است و به مکانهایی به این سبک و سیاق احتیاج دارد ، بنابراین انتظار می رود فیلمبرداری آن در روستای غزالی انجام شود.

و بازیگران سریال جیران

این مجموعه با حضور بسیاری از ستارگان سینما از جمله امیر جعفری ، امیر حسین فتحی ، بابک حمیدیان ، بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، رعنا آزادی ور ، گلاره عباسی ، مریلا زارعی ، الهام نامی ، پاشا جمالی یکی از بزرگترین نمایش های شبکه نمایش خانگی خواهد بود. – رویا تیموریان – ستاره پسیانی – سمیرا حسن پور – غزل شاکری – مهدی پاکدل – نهال دشتی و هومن برق نورد. همانطور که می دانید امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، پریناز ایزدیار ، گلاره عباسی ، الهام نامی ، پاشا جمالی ، غزل شاکری ، نهال دشتی و هومن برق نورد نیز در بخش شهرزاد بودند.

داستان و مضمون سریال Jeeran درباره چیست؟

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) یک ناصرالدین شاه است (با بازی بهرام رادان). داستان در زمان سلطنت این پادشاه قاجار می گذرد که عاشق دوست صمیمی خود شد …

در خلاصه داستان در سریال جیران ، گفته شده است که زنهار که سبک و مسیر خود را از دست داده ، گیج و مشروع و راستگو است. سهم کشاورز یک کابوس است ، و سهم پادشاه تاج و تخت طاووس. قصد کریم خان برای برداشتن تاج سلطنتی از روی افراد نادان کجاست؟ شمشیر عجیب برای انتقام از خرابکاران کجاست؟ کشور آشفته است و امیرکبیر در قبر خوابیده است. همه نام ها شرم آور هستند و همه صلح جنگ است. انسان به كیبل جهان پناه می برد. او می خواهد قلعه پناهگاه او باشد. قلعه ای قویتر از عشق به انسان وجود ندارد. بگذارید همه آنها فریاد بزنند: ای مردم! دیروز ، در حوالی تجریش ، پادشاه شما عاشق شد …

زمان پخش سریال جیران

ما می دانیم که دوست دارید از تاریخ انتشار این مجموعه مطلع شوید و قطعاً بینندگان زیادی در انتظار هستند. از آنجا که فیلمبرداری در جیران از نظر کار تاریخی و مکانهای مختلف ، گریم ، طراحی صحنه و سایر ویژگیهای لازم برای این نوع کارها بسیار دشوار و طولانی خواهد بود ، فعلاً تاریخ مشخصی در اینجا نمی توان تعیین کرد. اما زمان تقریبی قابل بیان از این پس برای تابستان 1400 خواهد بود. در هر صورت ، با پیروی از سایت Cool Download ، اطمینان حاصل می کنید که به محض مشخص شدن تاریخ انتشار نهایی ، به شما اطلاع داده می شود. همچنین ، در لینک زیر ، علاوه بر لینک دانلود کار ، تیزرها ، کلیپ های پشت آن ، عکس ها و تصاویر و آخرین اخبار از بخش جیران همیشه به روز می شوند.

پیوند حقوقی این کار:

دانلود سریال Jeeran

دانلود کار سریال زخم ها به کارگردانی محمد حسین مهدویان

3 – احتمالاً و نزدیک ترین سریال آماده تحویل / میدان سرخ

در میان مجموعه های برنامه ریزی شده برای نیمه اول سال 1400 ، احتمالاً اولین بار میدان سرخ پخش خواهد شد.

میدان سرخ که توسط ابراهیم ابراهیمیان اداره می شود ، چندین ماه است که در برابر اخبار سکوت کرده و اکنون در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خود است.

آنها در این مجموعه نقش امیرحسین آرمان ، بهرام افشاری ، حمید فرخ نژاد ، مهتاب کرامتی ، آرمین رحیمیان را بازی کرده اند.

همکاری با فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده اصلی سریال Red Square شد. فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال های نمایشی خانگی را نیز در کارنامه خود داشت ، پیش از این قطعات سریال های عاشقانه و مانکن ها را خوانده بود.

پخش میدان سرخ

طبق اعلام روابط عمومی در این مجموعه ، قرار بود اولین قسمت میدان سرخ در ماه مه 1400 پخش شود. اما بعداً به دلیل برخی تصمیمات ، باید قسمتهای اول سریال دوباره فیلمبرداری شود ، بنابراین پخش این اثر اندکی تأخیر خواهد داشت. در حقیقت ، برای اجرای مجدد قسمت های اول این مجموعه ، این بار به کارگردانی بهرام بهرامیان ، به دلیل عدم تأمین انتظارات سرمایه گذار ، برنامه ریزی شده است. این سریال در 26 قسمت و 2 فصل پخش می شود. به این ترتیب ، میدان سرخ 3 مدیر (ابراهیم ابراهیمیان ، نیما اقلیما و بهرام بهرامیان) را تجربه کرد

همچنین می توانید صفحه اینستاگرام و کانال بارگیری Telegram Cool را دنبال کنید تا از آخرین اخبار فیلم ها و سریال های جدید مطلع شوید.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال مربع سرخ

دانلود کار سریال زخم ها به کارگردانی محمد حسین مهدویان

4 – حساس ترین سریال آماده تحویل / هفت

هفت سریال دیگری آماده پخش است ، به گفته سازندگان ، این اثر در نیمه دوم ژوئن 1400 نیز تحویل داده می شود.

هفت سریال به تهیه کنندگی ، نویسندگی و کارگردانی کیارش اسدی زاده از اواخر سال 1999 تولید شده است. در سریال هفت 7 بازیگرانی مانند امیر جعفری ، بابک حمیدیان ، حدیث میر امینی ، رضا کیانیان ، علی مصفا ، مهدی هاشمی ، مینا ساداتی ، نازنین بیاتی ، نیکی کریمی ، هانیه توسلی حضور دارند تا ما را شاهد یک قدرتمند و یک ستاره کنیم. بازیگران در این کار.

لازم به ذکر است که “هفت” یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران ، جزیره کیش و هندورابین جلوی دوربین گرفته شده است.

لینک را دریافت کنید: هفت سریال دانلود کنید

دانلود کار سریال زخم ها به کارگردانی محمد حسین مهدویان

5 – بحث برانگیزترین بخش این تابستان / حرفه ای

این مجموعه دیگری است که در حال فیلمبرداری یک سریال حرفه ای است ، در واقع اولین حضور سیروان خسروی در نقش یک بازیگر ، که بحث و جدال زیادی در این زمینه ایجاد می کند.

بنابراین علاوه بر این ، سارا بهرامی ، ماهور الوند ، زانیار خسروی و علی مصفا نیز در این مجموعه هستند. وی با سعید خانی تهیه کننده حرفه ای است و همچنین با مصطفی تقی زاده نویسنده و کارگردان است.

پیوند حقوقی: سریال حرفه ای را دانلود کنید

منبع: سایت CoolDl.Net