اخبار عمومی

آزمون سخت آجورلو در استقلال

اخیراً مصطفی آجرلو می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود. با این حال ، او در انتخابات شکست خورد. اما اکنون می توان با قاطعیت گفت که پست مدیریتی جدید وی از نظر حاشیه و بزرگی کار کوچکتر از فدراسیون است. آیا او به این آزمون افتخار می کند؟

به گزارش روزنامه خبر فوری دنیای اقتصاد او نوشت: “بالاخره زمان بلاتکلیفی برای باشگاه استقلال به پایان رسیده است و آبی ها با مدیران جدید خود ملاقات کرده اند.” بنابراین ، وزارت ورزش دولت سیزدهم کارکنان اولین اداره استقلال را معرفی کرد. پرویز مظلومی ، محمد مومنی ، مجتبی عبدالهی ، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو به عنوان اعضای هیئت مدیره و پس از گمانه زنی های گسترده در روزهای اخیر ، آژورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه اعلام شد.

اکنون مدیر سابق باشگاه هایی مانند تهران پاس ، استیل آذین و تراکتور به عنوان وارث احمد مددی و باشگاه همه کاره استقلال معرفی شده است. آجورلو در مسیری بسیار دشوار قرار دارد و از این پس می توان دریافت که استقلال چقدر دشوار است. او اخیراً می خواست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست آورد. با این حال ، او در انتخابات شکست خورد. با این حال ، به طور قطع می توان گفت که موقعیت مدیریتی جدید آجورلو از نظر حاشیه و کارهای بزرگتر از فدراسیون کوچکتر است. آیا او به این آزمون افتخار می کند؟

استقلال را به اوج خود بازگردانید

ماموریت اصلی و مهم مصطفی آجورلو در استقلال بازگرداندن این تیم به مسیر موفقیت است. آنها پس از سالها شکست ، راهنمای مدیریت آب را در دستان خود گذاشته اند. هواداران در این حرکت بسیار عصبانی بودند و ممکن است صبر زیادی برای آنها باقی نماند. همه امیدوارند مدیریت جدید وضعیت را در کوتاه مدت بهبود بخشد. قطعاً زیر فشار این همه فشار کار می کنم و انتظار کار سختی را دارم. این درست است که بسیاری از چیزها باید در استقلال تغییر کند. ذهنیت بازنده در این مجموعه باید با تفکر مثبت تغییر کند و میل به پیروزی و نظم و انضباط در تیم ایجاد شود. در طول این سالها اختلالات متعددی و تسلط بازیکنان در باشگاه وجود داشته است و اخیراً دو قرارداد اسمی بازیکن استقلال به دلایل مشابه تمدید نشده است. کنار آمدن با این وضعیت کار بسیار سختی است. به خصوص در شرایط کنونی ، استقلال دو رقیب سرسخت مانند پرسپولیس و سپاهان را در کنار خود می بیند.

چهارمین مدیرعامل مجیدی

فرهاد مجیدی ممکن است مجموع سه دوره حضورش در نیمکت مربیگری استقلال نباشد ، اما او به مدت یک سال و نیم با سه مدیرعامل همزمان کار کرده است. در دو دوره نخست مربیگری مجیدی ، امیرحسین فتحی و احمد سعادتمند به ترتیب مدیران کل استقلال بودند. دوره سوم و فعلی با احمد مددی آغاز شد و اکنون مصطفی آجورلو چهارمین مدیرعامل است که با مجیدی کار می کند. از قضا ، هیچ یک از مدیران سابق استقلال همکاری راحتی با مجیدی نداشتند و بین آنها و فرهاد اصطکاک جدی زیادی وجود داشت. در این شرایط ، مدیریت این رابطه برای خود اجورلو دشوار است. اول ، باید مشخص شود که نظرات آجورلو در مورد کادر فنی فعلی استقلال چیست. اگر بخواهیم از مجیدی جان سالم به در ببریم ، باید صبور باشیم و ببینیم که آب مجیدی در نهایت با یکی از مسئولان باشگاه وارد جو می شود یا شاهد مشاجره دیگری می شود.

بدبختی مالی

تصور پرسپولیس و استقلال بدون مشکلات مالی غیرممکن است. مشکل اقتصادی گویی روی پیشانی این دو باشگاه نوشته شده است؛ اگرچه پرسپولیس 3 میلیون دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهکار است و استقلال مهدی قائدی را به مبلغ 2 میلیون دلار فروخته است. با این حال ، یک هفته قبل از معرفی اجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال ، مرکز ورزشی انقلاب از تمرین بازیکنان این تیم خودداری کرد. که به وضوح مشکلات مالی باشگاه را نشان می دهد. روز جمعه ، تنها چند ساعت قبل از انتصاب آژورلو به عنوان مدیرعامل استقلال ، فهرست بلند طلبکاران باشگاه رسانه ای منتشر شد. در صورت شکایت و اصرار ، می توانند تیم را از مسابقات بین المللی حذف کنند. در این فضا ، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال می شود و باید دید نسخه او برای افزایش درآمد و تعدیل هزینه های باشگاه چگونه خواهد بود. البته مدیر جدید قبلاً کار آسانی نداشته است ».

انتهای پیام