اخبار جامعه

آتش‌سوزی‌ در مناطق مرزی مریوان همچنان ادامه دارد

خبر فوری / کردستان رئیس اداره منابع طبیعی و مدیریت آکواریوم های مریوان گزارش داد که با وجود تلاش منابع طبیعی ، انجمن های عمومی و مردم ، آتش سوزی در مناطق دولابی و دار حوران مریوان ادامه دارد.

آزاد نامداری شامگاه شنبه در مصاحبه با خبر فوری اظهار داشت که به دلیل پیگیری های صورت گرفته برای آتش سوزی ، منطقه دقیق جنگل های سوخته در دسترس نیست. باد می وزد و تکه های زغال سنگ دوباره در آتش می سوزد.

وی افزود: آتش سوزی در منطقه دولابی سومین روز است که در منطقه مرزی صفر ، منطقه معدن و مناطق پاک نشده انجام می شود اما عملیات آتش سوزی همچنان ادامه دارد.
رئیس اداره مدیریت منابع طبیعی و آکواریوم های مریوان گفت که حدود 30 نفر از مردم از منابع طبیعی مریوان و سنندج با آتش سوزی مبارزه می کنند و نیروهای عمومی و انجمن های محیط زیست در کنترل جنگل همراه با محیط زیست در مریوان نقش داشته اند.

رئیس اداره منابع طبیعی و مدیریت حوضه مریوان گفت: مناطق دولابی و درهوران در نقطه صفر مرزی واقع شده اند و چرا کشاورزان منطقه از آنها حمایت نکردند ، زیرا گیاهان جنگلی زیادی رشد کرده و گسترش آتش نیز تسریع شده است. . دو برابر شده

در زیر یک بیل کنترل آتش ، دست و پا زدن ، فن و کنترل جریان مریوان قرار دارد. از آنجا که در حال حاضر یک آتش سوزی بزرگ وجود دارد ، تقاضای هلی کوپتر وجود دارد که شش فروند از آنها برای خاموش کردن آتش استفاده شده است. زمینه های.

نامداری با اشاره به اینکه 98 درصد از آتش سوزی های مریوان ناشی و به طور عمدی ناشی از یک عامل انسانی بوده است ، خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی در مناطق دولابی و درهوران ، تنها کنترل آتش توسط صنعتگران انجام می شود محیط باید لازم باشد. همکاری و همکاری.

انتهای پیام