اخبار عمومی

سدی استاندارد در خائیز تنگستان افتتاح می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عبدالکریم گراوند از نماینده دشتی و تنگستان انتقاد کرد که افتتاح سد خائیز یکشنبه شب در مصاحبه ای با دولت و بخش خصوصی خیانت خواند: “گاهی اوقات نوشتن کلمه را دوست نداشتم و همیشه سعی می کردم صحبت کنم. “من مشکل را حل کردم و وارد تریبون های رسمی نشدم ، اما وقتی خواندم که یکی از نمایندگان از کلمه خیانت استفاده کرده است ، من وارد آن شدم و پاسخ دادم.

استاندار بوشهر که گفت خیانت هیچ کاری انجام نداده و کار را لغو کرده است ، افزود: دولت استانی افتخار دارد که سد 16 میلیون متر مکعبی در خیز را در کمتر از سه سال به اتمام رسانده و این موضوع از زمان انقلاب تاکنون ثبت نشده است.

گراوند گفت: “آقای کرمی ، نماینده محترم ، گفتند ما به دلیل تبلیغات و بنرها سد را باز خواهیم کرد در حالی که نیازی به بنر و تبلیغ نداریم و کسانی که می خواهند با بنرها و آنچه انجام داده اند رأی دهند ، به بنر و تبلیغات احتیاج دارند.” .

استاندار بوشهر خاطرنشان كرد كه از هر 10 اتاق براي ورزشكاران استان پنج اتاق ساخته شده است و از 171 پروژه بهداشتي 160 مورد به پايان رسيده است و افرادي كه به آگهي هاي بنر نگاه مي كنند در چند بلوك عکس مي گيرند.

گراوند افزود: من افتخار می کنم که در دولتی کار کردم که سخت ترین تحریم ها و شرایط اقتصادی را رها نکرده و فراتر از توان خود کار کرده است.

وی گفت: من مقدسات را حفظ می كنم ، اما برخی از افراد به دنبال ژست های سیاسی و انتخابات هستند و هزاران نفر نیز به دنبال تبلیغاتی هستند كه به شهر آنها كمك نكرد.

استاندار بوشهر گفت: شیرینی این سد برای مردم تنگانیانگ است و درختان این شهرستان بیشترین بهره را از این سد می برند.

وی ادامه داد: اگر باران می بارید این سد آب گرفتگی می شد و ما مقصر آنچه باران نزده ایم مقصر نیستیم ، ما کار را به درستی انجام داده ایم و یک سد استاندارد تحویل داده ایم.

گراوند گفت: “شما از رفتن چند مایل و بازدید از سد امتناع كردید و گفتید كه با مردم دلسوز هستید.”

وی افزود: تاریخ قضاوت خواهد کرد و مردم بهترین داوران هستند و آنها می دانند چه کسی کار کرده است. این سد سندی افتخاری در استان بوشهر خواهد بود.

این زمین افزود: سد ارغون در یک سال ساخته شد و سد آخند آماده تخلیه است و مردم می دانند چه کسی به آن خیانت کرده ، چه کسی به آن خدمت کرده و چه کسی مهربان است.