اخبار عمومی

3000 استاندارد زندگی در شهر کنگان توزیع می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمود محمودی عصر پنجشنبه در مورد توزیع کمک های معیشتی در کنگان اظهار داشت: “این تمرین مکرر به دستور مقام معظم رهبری در سطح ملی انجام شد.”

امام جمعه کنگان اضافه کرد: “ما از مردم و مجریان اجرایی کارکنان رزمایش رحمت نیکوکاران عضو ، خیرین ، دستگاههای اجرایی ، دستگاههای امدادی ، سپاه و بسیجی که به طور مؤثر در این رزمایش شرکت می کنند تشکر می کنیم.”

رئیس اردوگاه ورزش کانگانا افزود: تمرین هایی با کد یا صاحب آن انجام می شود. الزمان، لب یا دارنده الزمان، لبیک یا امام آغاز خواهد کرد ، در این مرحله 3،000 معیشت و بسته بهداشتی به فقرا در شهر کنگان اهدا می شود.

در مصاحبه با آنلاین ، رئیس سپاه کنگان و دبیر اردوگاه ورزش کنگان گفت: تاج و فقیر جامعه ، بسیجیان شهر کنگان ، همزمان با کل کشور و با همکاری نهادها و سازمانها ، این را گفتند.

سرهنگ اسماعیل تاجیک اضافه کرد: بسیجیان شهرستان کنگان با کمک فقرا در ماه رمضان به میدان آمدند و در مرحله اول این رزمایش 40 پایگاه مقاومت پایه شهرستان کنگان در سه محور گروه بندی شدند. آن را ادامه دهید کمک های مالی به شناسایی نیازمندان و توزیع مواد غذایی و بسته های سالم کمک می کند.