اخبار ورزشی

مراسم جابجایی پرچم بین پرچمدار المپیک ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد

شفاف می گوید و سید رضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک ایران ، سید رضا صالحی امیری ، ظهر امروز (سه شنبه) زهرا نعمتی ، کماندار ارزشمند و قهرمان جهان و پارالمپیک ، از باغ پرچم ملی موزه بازدید کرد. دفاع مقدس ، پرچم ایران صمد نیکخواه بهرامی ، پرچم ایران برای بازی های المپیک 2020 توکیو ، تحویل داده شد

در طی این مراسم ، زهرا نعمتی ، پرچمدار ایران در المپیک 2016 ریو ، پرچم مقدس و سه رنگ ایران را به منظور معرفی صالحی امیری صمد نیکخواه بهرامی و رئیس کمیته ملی المپیک با اهدا 8 سال- شهدای قدیمی دفاع مقدس برای وی آرزوی موفقیت و حضور دارند. به آرامی داده شد ، این پرچم برای هر ورزشکار ایرانی به پرچمدار کاروان ورزشی ایران اعطا شد.

صالحی امیریا در بخشی از این مراسم اظهار داشت: هدف از انتخاب این مکان ادای احترام به پرچم داران جمهوری اسلامی ایران بود که این لباس 8 ساله است که توسط شهدای دفاع مقدس پنهان شده است. مسئولیت بزرگ و سنگین در سایه بالاترین پرچم ایران اسلامی.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران همچنین از زهرا نعمتی به دلیل “پذیرش قابلیت اطمینان و مسئولیت پرچم گذاری در مرحله قبل از بازی ها” تشکر کرد و گفت: “امیدوارم شرکت پارالمپیک ایران با پرچمدار شما حضور موفقی در توکیو 2020 داشته باشد.”

وی در پایان گفت: “برای مردم ایران 66 ورزشكار از ایران اسلامی یك بار قهرمان هستند و به محض آنكه سهمیه حضور در این رویداد بزرگ را بدست آورند و انشا Godالله نمایندگان شایسته ایران باشند ، قابل تحسین است. “

هانیه رستمیان ، لباس ملی تیراندازی با کمان ایران ، پس از توصیه دو پرچم زن و مرد به ازای هر کاروان ، به همراه نیکخواه ، در مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو ، توسط ستاد عالی به عنوان پرچم ایران توسط کمیته بین المللی المپیک انتخاب شد. بهرامی در راس کاروان قرار خواهد گرفت.