اخبار سلامت

پیش بینی تمهیدات بهداشتی، اجرایی و نظارتی در هشتمین انتخابات نظام پزشکی

انتخابات اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و شهرستانهای استان با شرایط لازم توسط مجریه اجرایی از ساعت 8 صبح الی 20:00 روز جمعه 4 تیرماه برگزار می شود. کمیته ها و مدیران

به گزارش خبر فوری ، دکتر عباس مسجدی آرانی ، رئیس کمیسیون انتخابات نظام پزشکی در استان تهران ، تأکید کرد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مدیر انتخابات ، کلیه اقدامات لازم از جمله اقدامات بهداشتی ، اجرایی و نظارتی انجام شده است. به حساب آوردن. انتخابات شایسته با تعداد زیادی از کاندیداها با سلیقه های مختلف که دارای گواهینامه هستند برگزار می شود. امیدواریم همه اعضای سازمان نظام پزشکی استان در این انتخابات شرکت کنند و اگر میزان مشارکت بالا وجود داشته باشد ، می توانند بهترین جامعه پزشکی را انتخاب کرده و به مسئولیت سازمان نظام پزشکی برای چهار سال آینده اعتماد کنند.

وی توصیه های زیر را به اعضای سازمان نظام پزشکی ارائه داد: “همکاران ما سعی کنند از همان ابتدا در انتخابات شرکت کنند تا به دلیل شرایط کرونا تأخیر و صف نداشته باشیم و فضای کافی را فراهم کنیم.”

مسجدی آرانی همچنین افزود: من از همكارانم می خواهم كه به دلیل شرایط تاج و عروق و انتظارات مردم از جامعه پزشكی قبل از رای گیری و در مراكز اخذ رای و ساختمان ها جمع نشوند تا اقدامات بهداشتی خوب انجام شود. و تهدیدی برای سلامت همکاران در جامعه بهداشت نیست.

رئیس کمیسیون انتخابات نظام پزشکی استان تهران اظهار داشت: صندوق های رای گیری در سه ساختمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در ساختمان مرکز همایش های دندانپزشکی ، داروسازی و مامایی رازی پیش بینی شده است. ساختمان دانشکده. علوم پزشکی و آزمایشگاهی و کارشناسان تحصیلات تکمیلی در ساختمان کتابخانه عمومی مستقر هستند.

مسجدی به زمان مبارزات انتخاباتی نامزدهای سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و هشدار داد: زمان تبلیغات در ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 24 ژوئیه به پایان رسید و نامزدها از تبلیغات انتخاباتی منع می شوند ، بنابراین محیط زیست دانشگاه علوم ایران با اقدامات تبلیغاتی که باید انجام شود کنترل می شود و در صورت تخلف اقدامات قانونی لازم انجام می شود.

وی با استناد به پیشنهادها به کمیته نظارت برای افزایش تعداد مراکز رای دهی و مراکز رای دهی و پیش بینی شعب اخذ رای سیار گفت: “از دست دادن حقوق با توجه به کمبود زیرساخت های الکترونیکی و احتمال خطا درصدی قابل قبول نیست ؛ تلفن ، بنابراین تنها مرکز رای گیری تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنار برج میلاد است.

مسجدی افزود: البته با هماهنگی کمیته های راهبری و دانشگاه های تهران تصمیم بر این شد که تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات حمل و نقل به همکاران به ویژه ساکنان جهت شرکت در انتخابات در زمان های مشخص در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته نظارت بر انتخابات سیستم پزشکی تهران گفت: “اگرچه اعضای هیئت نظارت در همه مراکز اخذ رأی حضور دارند و کل روند رأی گیری را مشاهده می کنند ، نامزدها و رأی دهندگان می توانند با شماره تلفن 88622546 کمیته نظارت و هیئت مدیره 86702803 تماس بگیرند. مطلع.

سرانجام مسجدی گفت: کمیته نظارت و هیئت مدیره به محض اتمام زمان رأی گیری مجدداً نظرسنجی ها را باز کرده و آرا count را محاسبه می کنند و نتایج در اسرع وقت اعلام می شود.

انتهای پیام