اخبار سلامت

واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اظهارات روز گذشته نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روز گذشته در مناظره بین کاندیداهای ریاست جمهوری ، موضوعاتی کاملا ناعادلانه مطرح شد و طرفداران بهداشت بیش از 16 ماه تلاش و خدمات خود را کنار گذاشتند.

به گزارش خبر فوری ، دکتر عباسعلی کریمی روز جهانی امنیت غذایی را در سالن دارالفنون دانشگاه در حضور وزیر بهداشت جشن گرفت و گفت: این همه تلاش ، خستگی و اضطراب شدید سیستم بهداشتی در مبارزه در برابر تاج برای کار زیر ساعت.

وی افزود: بسیار ناعادلانه است که مردم در مناظره ها صحبت می کنند و قضاوت هایی را که با محاکمات مشهور آکادمیک فاصله دارند فاصله دارد. من باید به همه بگویم که آنها بی وفا هستند و خسته اند ، آنها در ابتدا بحث کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مهمترین مسئله کشور بسیار جالب است ، زیرا امروز بیش از 80 هزار ایرانی جان خود را از دست داده اند ، در بحث اول و بحث دوم کوچکترین کلمه ای وجود ندارد. “اگرچه آنها از خانواده های داغدیدگان تشکر نکرد و از سلامتی خانواده های شهدا دفاع کرد.

به گفته این وب سایت ، دکتر کریمی تأکید کرد که در دانشگاه علوم پزشکی تهران ، در همه رده ها ، ما شهدای سلامت را به کشور تقدیم کردیم و از دیدن این همه بی احتیاطی ، بی دقتی و بی سلیقگی در آن سطح ، کمی خسته شده ایم. من به عنوان یک شهروند از وزیر بهداشت و همه نیروهای موجود در سیستم بهداشت و درمان عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام