اخبار عمومی

ثبت ۸۱۴۵تحقیق مصوب طی ۱۰ سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سیروس جلیلی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امسال خوش درخشید و در بین دانشگاه تیپ دو کشور رتبه اول را از آن خود کرد که این موفقیت مرهون حمایت های همیشگی رییس دانشگاه و تلاش محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه است.

وی افزود: در برخی از بخش ها نیز از جمله فناوری و تحقیقات دانشجویی و ترجمان دانش رتبه سوم کشور و در مجموع در کل کشور رتبه هفت را در بین ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی کشور را بدست آورده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه H index برابر ۱۱۰ است که جایگاه بسیار خوبی است و تعداد مقالات منتشر شده در کشور و تعداد مقالات چاپ شده در مجلات بین الملل بسیار قابل توجه است.

جلیلی بیان کرد: به طور کلی از سال ۱۳۹۱ تاکنون تعداد هشت هزار و ۱۴۵ طرح تحقیقاتی مصوب داریم و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دلیل حمایت های ویژه رییس دانشگاه از حوزه تحقیقات از جمله دانشگاه هایی است که محدودیتی برای بودجه در این حوزه ندارد.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در حیطه ترجمان دانش رتبه اول را در کشور کسب کردیم و کارهای بسیار ارزشمندی در دانشگاه انجام شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بخش کمیته تحقیقات دانشجویی در دانشگاه های تیپ دو کشور موفق به کسب مقام اول شدیم و در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پس از دانشگاه های شهید بهشتی و تبریز سوم را به دست آوردیم.

جلیلی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه فناوری نیز در بین دانشگاه های علوم پزشکی تیپ دو در جایگاه اول قرار دارد و در بین دانشگاه های سراسر کشور پس از دانشگاه های تهران و شهید بهشتی سوم است.