اخبار جامعه

آموزش شوراها، شهرداران و دهیاران جدید از اولویت‌های وزارت کشور

معاون مهندسی عمران و توسعه شهری و روستایی ، که گفت شهرداری های جدید از اواسط ماه اوت آغاز می شوند ، به بخشنامه تبدیل شهرداری ها به دولت ها اشاره کرد و گفت: “بر اساس این بخشنامه ، شهرداران باید وضعیت را گزارش دهند.” شهرداری را به شهردار بعدی ارائه دهید.

به گزارش خبر فوری ، مهدی جمالی نژاد وی که در هفته امامت در استان سخنرانی می کرد ، در مراسمی برای بهره برداری از پروژه ها در شهرداری های چرماهین ، میمه و وزوان در استان اصفهان سخنرانی کرد و خاطرنشان کرد: گرفته شده ، آنها باید برای تحول قانونی شهرداری و شهرداری و آموزش شهرداری ها و شهرها تلاش کنند. .

وی در بهره برداری از پروژه های فوق الذکر شهرداری گفت: علی رغم حوادثی نظیر تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و جاری شدن سیل در 25 استان و شیوع ویروس کرونا ، هر یک از آنها مشکلات و مشکلات ویژه ای را در خدمت رسانی به مردم کشور دارند. ، این مشکلات نه تنها پروژه ها را متوقف کرد بلکه سرعت خدمات را با مشکل روبرو کرد ، بنابراین باید از تلاش ها و خدمات همه مدیران تشکر و تشکر کرد. هیچ وحدتی ، همدلی ، هیچ تلاشی وجود ندارد.

رئیس سازمان امور شهرداری ها و دهیاری ها ضمن اشاره به قابلیت های موجود برای جذب گردشگر به کشور ، اظهار داشت: گردشگری یکی از مهمترین منابع اقتصادی در جهان است و نیاز به مدیریت شهری جدید است. بزودی کار خود را در کشور آغاز خواهد کرد. در دوره پس از تاج ، ثروت در صنعت گردشگری پاک کاربردهای دقیق و دقیق خواهد داشت.

وی افزود: جاذبه های گردشگری کشور که برخی از آنها ویژه هستند ، در گام دوم از قابلیت های خوبی برای ایجاد جهش در مدیریت شهری و روستایی برخوردار هستند و ایجاد درآمد از مهمترین زمینه های گردشگری است. درآمد پایدار برای شهرداری ها ، مدیریت پایدار گردشگری و زیرساخت های گردشگری تقویت رونق فضای کسب و کار در مناطق مختلف شهر ، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جوانان می تواند کمک کند.

جمالی نژاد با بیان اینکه همه گیری تاج پایان می یابد و آغاز سفر با افزایش گردشگری ، نیاز به تقویت و تکمیل زیرساخت های گردشگری شهری و روستایی و تهیه برنامه های جذاب و در عین حال خلاق همراه است ، اظهار داشت: مدیریت و مشارکت در این منطقه و بخش خصوصی با همکاری افرادی که از آن استفاده می کنند ، باید برنامه هایی را ایجاد کنند که بتواند یک شهر را برای جذب گردشگر و درخواست سفر پس از کرونا جذب کند ، که علاوه بر تأمین نیازهای روزافزون ، با سالهای گذشته متفاوت خواهد بود . پس از مهلت تعیین شده ، توازن عرضه و تقاضا را مدیریت کرده و کیفیت خدمات در صنعت گردشگری را کنترل کنید.

چارمهین با اشاره به جاذبه های منحصر به فرد تاریخی ، طبیعی ، طبیعی ، معنوی ، فرهنگی و مذهبی در جذب گردشگر به کشور ، ظرفیت این شهرستان را در جذب گردشگران استانی و ملی متذکر شد و اظهار داشت: نیاز به مدیریت موفق شهری در این زمینه با تمرکز بر همه موارد آنها ، تعریف بسته های مختلف گردشگری ، استفاده از مشارکت ها و منابع عمومی و جذب بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری و استفاده از ایده های خلاقانه و جدید. این می تواند به درآمد پایدار ، اشتغال و ثروت منجر شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و سازمان امور دهیاری ها ، جمالی نژاد همچنین اظهار داشت: “تجربه نشان داده است که شهرداری یک کارآفرین موفق در بخش گردشگری نیست و استفاده از مهارت های خصوصی برای مدیریت شهری ضروری است.” برای دستیابی به توسعه همه جانبه این بخش. “

انتهای پیام