اخبار عمومی

سرعت لاک‌پشتی تعریض جاده «بابازید» – «سیمره» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استانها: خرم آباد – پلدختر – اندیمشک پلدختر – جاده قدیم اسلام آباد و سه راه زانو – پل سیموررومشکان بسته به جایی که هر کدام در منطقه ترافیک روغن قرار دارند تریلر در عراق و ایران به یک مخزن تبدیل شده است.

تردد روزانه 2000 تانکر نفت در جاده بابازید – سیمره

این روند توسعه و تبدیل این محورها است چهار خط میزان بروز تصادفات جاده ای دو برابر شده است و این مشکل همراه با افزایش ترافیک در وسایل نقلیه سبک و سنگین در بزرگراه غرب و جنوب کشور به یک مشکل لاینحل تبدیل شده است. .ودشت و او یک دختر شده است.

علی رغم شروع عملیات پروژه چهار خط در این محورها ، به دلیل کمبود پول ، روند تعریض این جاده ها به کندی انجام می شود.

در همین حال ، مقامات می گویند روزانه حدود 2300 نفتکش عراقی به طور مداوم در محور حرکت می کنند. بابازید را سیمور در جاده های لرستان در ترافیکی قدم می زنند که چیزی جز خسارت و تصادفات ناگوار سود دیگری نداشته است.

در صورت اعطای کمک هزینه ، 18 کیلومتر پروژه را افتتاح می کنند

وحید کرم الهی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت که وی پیمانکار این پروژه 18 کیلومتری ساخت جاده ها از محل اعتباراتی است که توسط شرکت ملی ساخت و ساز و زیرساخت احداث شده است. انتخاب شد.

وی اظهار داشت: برای این مبلغ 83 میلیارد میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: در صورت اعطای وام دو ساله چهار عملیات خط این 18 کیلومتر انجام می شود.

نیاز به تسریع در پایان پروژه

حجت الاسلام محمدرضا ، نماینده روستا .ودشت و رومشکان وی همچنین در این زمینه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عملیات چهار خط سه گانه بابازید – پل سیمور از 11 کیلومتر ، سه راه بابازید به سمت مسیر رومشکان در حال اجرا است.

وی گفت: این پروژه به طول 18 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم .ودشت و رومشکان وی در هیئت مشورتی اسلامی افزود: امیدواریم این پروژه در اسرع وقت توسط متولیان به اتمام برسد و بار ترافیکی ایجاد شود.