اخبار عمومی

بیمارستان مطالبه تحقق نیافته مردم اندیکا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ارشد شهرستان آنلاین اندیکا آنها عشایر و روستایی هستند و نبود بیمارستان آنها را از خدمات درمانی محروم کرده است. همچنین ، با وجود قرمزی ویروس کرونا و شرایط در اکثر شهرها ، هیچ بیمارستان وجود نداشت اندیکا سلامت مردم این شهر در خطر است.

هیچ مشکلی در بیمارستان وجود نداشت اندیکا هنگامی که مادر مجبور است راه طولانی و خطرناکی را طی کند با وجود اینکه هیچ روش استانداردی برای به دنیا آوردن فرزندش وجود ندارد و بیمارستان برای مدت طولانی وجود ندارد ، مشکلی ایجاد می شود که زندگی مادر و کودک را در معرض خطر قرار می دهد. به این موقعیت.

به نظر می رسد با توجه به مصوبات انجام شده برای ساخت بیمارستان ، تاخیر در فرآیند حفاری و ساخت بیمارستان اندیکا این ضربه جبران ناپذیری به روند ردیابی سلامت مردم این شهر وارد می کند.

فضا اندیکا 200 کیلومتر با اولین بیمارستان فاصله دارد

وحید کاظمی ، رئیس اورژانس پزشکی و حوادث جاده ای اندیکا وی در مصاحبه با خبرنگار آنلاین اظهار داشت که در برخی از نقاط شهر اندیکا فاصله تا اولین بیمارستان در شهر مسجدسلیمان است که حدود 200 کیلومتر است. بنابراین ، عدم دسترسی به بیمارستان در بیشتر موارد منجر به مرگ قربانیان در اکثر تصادفات به دلیل خونریزی شدید شده است.

وی افزود که در برخی از مناطق شهر نیز آنتن وجود نداشت اندیکا یکی دیگر از مشکلات 115 فوریت های پزشکی در این شهر ارائه خدمات مطلوب به مردم است شاخصبه

رئیس اورژانس پزشکی و حوادث جاده ای اندیکا وی گفت: ساخت و تجهیز واحد درمان بیمارستانی در این شهرستان اندیکا این می تواند بسیاری از مشکلات شهروندان را در زمینه درمان حل کند.

امضای قرارداد 64 تختخوابی بیمارستانی اتاق خواب

“علیرضا ورناصری»نماینده مردم اندیکا وی در مجلس به خبرنگار آنلاین گفت: “بیمارستان درخواستی است که یکی از اولویت های برنامه های من در زمینه بهداشت عمومی است.” شاخص در این راستا ، نظارت مستمر برای دستیابی به این مهم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان محلی شهر در سال جاری ساخته می شود ، افزود: اعتبارات مربوط به خرید تجهیزات از طریق پیگیری به دست آمده و به دانشگاه علوم پزشکی خوزستان تعلق گرفته است.

نماینده مردم اندیکا وی در مجلس گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای برای احداث بیمارستان 64 تختخوابی امضا شد اتاق خواب این شهر بین دانشگاه علوم پزشکی و م Instituteسسه آب و برق خوزستان تکمیل شده است و اعتبارات لازم برای احداث این بیمارستان از وزارت نیرو طلب می شود.

وی افزود: علاوه بر تحریم ها و تورم ، مشکلات غیرمنتظره ای نیز وجود داشت و با گسترش تاج در سراسر کشور ، مشکل کمبود بودجه تشدید شد و بسیاری از پروژه ها تأمین مالی نشد.

ورناصری وی گفت: امسال با ادامه روند احداث بیمارستان اندیکا این به عنوان خواسته مردم این شهر برای چندین دهه شروع می شود.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، شهر اندیکا هیچ بیمارستانی وجود ندارد و انتظار می رود با وجود ویروس و تهدیدی برای سلامت عمومی ، این تاج به اوج برسد اندیکا خواسته دیرینه مردم این شهر باید در اسرع وقت تثبیت شود.