اخبار سلامت

در تعطیلات ۶روزه، شهر حالت عادی داشت / در سربالایی پیک پنجم کرونا قرار داریم

وزیر بهداشت گفت: “ما در حال حاضر در راس پیام رسان پنجم هستیم و متأسفانه رعایت نکردن پروتکل ها و مسافرت های زیادی ، کنترل پیام رسان پنجم را دشوار می کند.

به گزارش خبر فوری به گفته این وب سایت ، دکتر سعید نمکی در کنار جلسه عالی نظام سیاستگذاری نیروهای مسلح اظهار داشت: همه رستورانها در تعطیلات 6 روزه عید قربان باز بودند ، شهر عادی بود ، سفر منظم ، شلوغ و تخت های بیمارستانی در استان های شمالی تقریبا پر است.

وی افزود: “ویروس دلتا بسیار سرکش است و اگر این روش برای رعایت پروتکل های بهداشتی است ، ما امید زیادی به خروج از وضعیت قرمز بسیاری از شهرهای کشور نداریم ، اما اگر مردم ادامه دهند و بدن های مختلف بدنبال بدن ادامه دهند پروتکل های بهداشتی می توانیم در روزهای آینده وضعیت آرام تری داشته باشیم.

وزیر بهداشت یادآور شد: در استانهایی مانند سیستان و بلوچستان و برخی از استانهای جنوبی روند بیماری تقریباً مهار شده است اما در بیشتر استانها روند بیماری در حال افزایش است و امیدواریم در یک یا دو هفته آینده به آرامش نسبی برسیم.

“خوشبختانه میزان واکسن خوب است و از این هفته به بعد ، با توجه به موجودی واکسن هایی که ارائه داده ایم ، گروه های بیشتری را تحت پوشش قرار خواهیم داد و تعداد مراکز واکسیناسیون را افزایش می دهیم و از مراکز واکسیناسیون جدید در مشاغل و مشاغل پر خطر استفاده خواهیم کرد. ، “نمکی گفت. ما این کار را خواهیم کرد و هفته آینده وضعیت واکسن بهتر خواهد شد.

وی گفت: نیروهای مسلح با همکاری ما حماسه ای را برای مقابله با ولیعهد خلق کردند و امروز من از دبیرکل نیروهای مسلح ، من و همکارانم سپاسگزارم. برنامه کنترل بیماری کوید شهید سلیمانی یک برکت بود.

انتهای پیام