اخبار جامعه

پیام وزیر کشور در آستانه شروع بکار دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا

در آستانه 5 آگوست ، آغاز رسمی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و شهر ، وزیر کشور با ارسال پیامی ، مقامات منتخب را تبریک گفت و اهداف عملکردی سیستم شوراها و امیدهای شهرداری ها را تشریح کرد.

به گزارش خبر فوری ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، متن کامل پیام رحمانی فضلی وزیر کشور به شرح زیر است:
“نام خدا
بدون شک یکی از مهمترین نعمت ها در اولین گام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، استقرار حکومت مردمی در ایران است که برگرفته از متون صریح کلام خدا و زندگی عملی حضرت محمد مصطفی (ص) و امامان بود. ایجاد “سازمان مقدس شوراهای اسلامی” به عنوان نمادی از “مردم سالاری دینی” و نمادی از مشارکت پایدار مردم در مدیریت جوامع محلی.

بارها و بارها ، حضرت بقیه الله تحت توجه اعظم روحی فداه و تحت رهبری معاون او ، حضرت آیت الله خامنه ای (رئیس عالی دیوان عالی کشور) و مردم سابق اسلامی ایران حماسه دیگری خلق کردند. ، انتخاب شده در دوره ششم انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و شهرک های کشور دور جدیدی از مدیریت محلی را آغاز می کند و با استفاده از تجربیات گذشته به عزیزان خدمات ارائه می دهد.

به احترام یاد و تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل (ره) و در سالهای اولیه افتتاح “گام دوم انقلاب” ، به گفته مقام معظم رهبری ، برای رسیدن به تعالی ، یعنی ایجاد تمدن جدید اسلامی و آماده شدن برای سپیده دم استان بزرگ (ارواحنافده) »و اکنون مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات آزاد ، پرشور و هوشمند ؛ افراد مورد اعتماد تصمیم گرفته اند تا مسئولیت های جدی مدیران محلی را در شهرها و شهرها بپذیرند و مسئولیت های سنگین و سنگین مردم محلی را به رای دهندگان تبریک بگویند. . در این دوره حساس از تاریخ مدیریت. این انتظار از افراد منتخب بر اساس فیض الهی ، یک کلمه و یک صدا ، امید و چشم انداز مثبت آینده ، رفع انسداد همه بلاک چین ها ، تعامل منطقی و سازنده با همه بازیگران سیستم و به طور کامل برآورده شدن است. تعهدات خود ، طبق قانون مجاز ، و استفاده از فرصت برای خدمت و استفاده خوب از مردم.

شکی نیست که رشد و توسعه شهرها و شهرک های کشور و موقعیت فعلی آنها در زمینه های مختلف توسعه ، فرهنگ ، ورزش ، دین و … به طور همزمان به دلیل برنامه ریزی و اتخاذ اقدامات مناسب است و باید توسط دولت. و یک دولت محلی بزرگ و منسجم. دلیل کارکرد اصلی آنها در تمرکززدایی ، چابکی و هم افزایی نظام کارگزاران جمهوری اسلامی بر اساس سیاست ها و راهکارهای عملی نظام مقدس. فلسفه وجودی و هدف اصلی و کاربردی نظام شورایی به عنوان تبلور عینی مردم سالاری دینی ، بر اساس قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات و اسناد صعودی ، قطعاً صرفاً خدمت به مردم با پیشبرد اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و توسعه ای است. از طریق برنامه ها ، جلب مشارکت و همکاری عمومی ، تبعیض ، پیشگیری و حذف کالاهای عمومی ، نظارت بر عملکرد مدیریت محلی ، تقویت سرمایه های ارزشمند اعتماد عمومی ، پاسخگویی منطقی و سریع به خواسته های شهروندان ، حل عملگرایانه مشکلات عینی و ملموس. کاهش مسئولیت های شهروندان ، کاهش کارآفرینی ، مسئولیت های بیش از حد و آزاردهنده دستگاه های اجرایی ، مدیریت خوب واحدهای شهری و روستایی ، بهبود زندگی اجتماعی و فرهنگی جامعه ، ارتقای هویت و همبستگی اجتماعی برای عدم اصلاح صحیح غم مردم. مشکلات زندگی جوامع امروزی ، بهبود کیفیت زندگی شهروندان ، ترویج فرهنگ شهروندی ، اشاعه نمادهای دین و اخلاق ، ترویج فرهنگ قانون و نظم ، تلاش برای دستیابی به سلامت محیط زیست ، نگاه مستقیم به همه شهروندان و محله ها توجه ویژه به زنان و جوانان ، تقویت پایگاه خانواده ، حفظ هویت و اصالت شهرها ، رعایت معماری اسلامی ایران ، انتخاب شهرداران و افراد ، صرف نظر از نگرش سیاسی ، حزبی ، گروهی و شخصی ، رعایت تقوا و تقویت دین داری ، جلوگیری از گسترش فساد و به هر وسیله و توجیهی ، مشاهده وضعیت فقرا و مستضعفان ، رعایت و مراقبت از خزانه داری و قوانین عمومی ، استفاده از مشاوران قابل اعتماد و دلسوز و کارگران با استعداد ، به ویژه همه جوانان م effectiveثر ، استفاده صحیح و واقعی ، شناسایی و اولویت بندی مشکلات شهروندان با توجه به منابع درآمد ، احترام و حسن نیت. مردم به عنوان نگهبان نعمت های اصلی شما و ستون قوی سیستم ، و نمایندگان منتخب باید تمام تلاش خود را از روز کار برای رسیدن به آن روز مهم متمرکز کنند.
سرانجام ، حتی اگر برای همه برگزیدگان آرزوی موفقیت می کنید ، امید می رود که بر اساس قدرت جاودانه الهی و در پرتو نعمت ها و سال ویژه حضرت ولیعصر تحت هدایت مقام معظم رهبری (تولید ، پشتیبانی ، انحلال) و تداوم ، شما مسئول تر و موفق تر خواهید بود. توسعه رفاه و شکوفایی اقتصاد محلی.
عبدالرضا رحمانی فضلی “

انتهای پیام