اقتصادی

پاس‌کاری فعالان خصوصی مسکن در دالان‌های اداری

خبر فوری / خوزستان دبیر انجمن ملی سازندگان مسکن عظیم گفت که اثربخشی سیستم اداری باعث آسیب قابل توجهی به بخش خصوصی و بخش مسکن شده است.

فرشید پورحاجت در گفت وگو با خبر فوری ، درباره ساختار اداری و مشکلات مربوط به آن در بخش مسکن اظهار داشت: این امر خسارت قابل توجهی به بخش خصوصی و بخش مسکن وارد کرده است.

وی افزود: سیستم ناکارآمد کنونی شرایط بسیار سختی را برای بخش خصوصی ، فعالان اقتصادی و مردم ایجاد کرده است. اگر همه این مشکلات برطرف و حل شوند ، مردم از کوچه پس کوچه ها و راهروهای دفاتر دولتی مراقبت می کنند.

دبیر انجمن مسکن سازان انبوه گفت: در شرایط وخیم شیوع ویروس کرونا ، سازمان های دولتی نیز شرایط سختی را برای مردم ایجاد کرده و آنها را گرفتار کرده و مردم برای اخذ مجوز وارد دفاتر شده اند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کسب و کار برای بخش خصوصی مفید نیست ، گفت: مشکلات و مشکلات ذکر شده در اهواز نسبت به سایر شهرهای کشور و دستگاه های اجرایی ، تقریباً نهادهای خصوصی مانند آب و فاضلاب و سازمان ها در وضعیت سخت تری قرار دارد. .

پورحاجات گفت: “تحقیقاتی که یک سازمان دولتی می تواند در دو ساعت انجام دهد از چند روز به یک هفته به تعویق می افتد و مردم از این موضوع گیج می شوند.”

وی افزود: بخش خصوصی در بدترین شرایط برای شروع یک کسب و کار جدید قرار دارد و متأسفانه خبری از آن نیست و همه به جای حل این مشکلات فقط شعار می دهند.

رئیس انجمن انبوه سازان خوزستان گفت: امیدواریم شرایط کنونی تغییر کند. در خوزستان جایی برای بخش خصوصی باقی نمانده است و کارآفرینان مسکن به آرامی بازار را می بندند و اگر اقدامات ویژه ای صورت نگیرد ، وضعیت در حال حاضر بدتر هم می شود.

وی افزود: متأسفانه شورای فنی و معاونت عمرانی استان خوزستان هیچ گونه توجهی به خواسته های بخش خصوصی نداشته و به فراخوان نمایندگان آن بخش پاسخ نداده اند زیرا قادر به حل مشکلات نیستند.

انتهای پیام