اخبار عمومی

خدمات چشم‌گیر سپاه لرستان در مقابله با ویروس کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ مصطفی امیری گفت گفتن وی با استناد به اقدامات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برای مبارزه با ویروس تاج در لورراتان به آنلاین گفت: بودند.

خدمات بی نظیر سپاه لرستان در برابر ویروس کرونا

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شده است ، افزود: همه بیمارستان های سپاه استان با ارائه خدمات به بیماران کرونری بارگیری شده بودند.

معاون بهداشت ، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید بر اینکه ساخت بیمارستانهای روستایی و سیار در روزهای بلند تاج از اقدامات دیگر انجام شد ، گفت: سپاه به منبعی منحصر به فرد تبدیل شد خدمات در بسیاری از مناطق کشور.

وی با اشاره به سرهنگ امیری ، بسیج جامعه بهداشت و معاون بهداشت سپاه برای اعزام تیم های پزشکی به مراکز درمانی در وزارت بهداشت ، موارد زیر را بیان کرد:ع) هدف این ولایت مبارزه با ویروس بود.

وی گفت: وظایف هر یک از معاونان سپاه در آن زمینه تعریف شد و اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شد.

پزشکان و پرستاران سپاه را به مراکز درمانی بفرستید

معاون بهداشت ، مراقبت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع)ع) لرستان با اشاره به نقش م ofثر بسیج در مبارزه با ویروس کرونا در استان ، خاطرنشان کرد: در زمینه درمان و در چارچوب طرح “شهید سلیمانی” ، به عنوان گروهی برای انجام اقدامات ارزشمند در بین گروه های کمک خانگی. ، تیم پشتیبانی و تیم نظارت چهره Took.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه آموزش و اطلاع رسانی انجام شده است ، افزود: تیم بسیج پزشکان جامعه استان باید با استفاده از ظرفیت 10 کلینیک سپاه در شهرهای مختلف به بیمارستان های استان اعزام شوند تا پزشکان و پرستاران را به مراکز بهداشتی با ظرفیت 100 نفر ، فرم طرح “Martiri Soleimani” و … 2 اقدام دیگر انجام شده است.

وی در مورد تاسیس خانه دوره نقاهت بیماران کرونری گفت: ما آمادگی داریم هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند ، یک خانه نقاهت را در کوتاه ترین زمان ممکن افتتاح کنیم.

معاون بهداشت ، مراقبت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به پنجمین پیام رسان در تاج استان گفت: در این مواقع به دستور فرمانده سپاه ، 20 تخت بیمارستانی با تجهیزات لازم سپاه در اختیار آنها قرار گرفت. بیمارستان عشایر Martiri.

تزریق بیش از 87000 واکسن به مراکز سپاه سپاه

سرهنگ امیری درباره ایجاد 9 مرکز واکسیناسیون در چارچوب پنجمین مرحله از طرح “شهید سلیمانی” در استان گفت: ما یک مرکز نمونه در کشور ایجاد کرده ایم و می توانیم 2 هزار نفر را واکسینه کنیم ، اگر هر واکسن وجود داشته باشد روز “

وی گفت: تاکنون بیش از 87 هزار و 532 تاج به مراکز بدنه سپاه تزریق شده است. پشتیبانی و مراقبت توسط پزشکان و پرستاران ما انجام می شود.

معاون بهداشت ، مراقبت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع)ع) لرستان گفت: پزشکان و پرستاران به درگاه مراجعه کرده و به بیمارانی که نمی توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند خدمات لازم را ارائه می دهند.