اخبار عمومی

ظرفیت بیمارستان دورود تکمیل شد/دورهمی‌ها کانون انتقال ویروس کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در یک سخنرانی در مورد شیوع تاج در شهر دریکوند سلام وی با تشکر از همکاری اصناف برای رعایت محدودیت های تاج ها گفت: “متاسفانه سلام خیلی بالا

ما تختخواب خالی برای بیماران نداریم

وی اظهار داشت که این ایالت شهر است سلام از نظر شکل ظاهری تاج خطرناک است سلام تخت کامل و بدون تخت.

فرماندار شهرستان سلام بخش “تأکیدهی تو سی شما»کل بیمارستان سلام پر است ، وی افزود: از مردم عزیز شهر می خواهم پروتکل ها را دنبال کنند.

مراکز انتقال ویروس کرونا

دریکوند با تأکید بر اینکه مهمترین مرکز انتقال و انتقال ویروسها در شهر ما ، مراسم عزاداری است ، افزود: “من از مردم شهر می خواهم که برای سلامتی خود ، اقوام و اقوام خود از حضور در این مراسم خودداری کنند. آنها را به این مراسم را از آنها بخواهید که در مراسم آنها شرکت نکنند.

وی گفت: “او در حال حاضر در بیمارستان است.” سلامما یک کودک سه ساله مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب داریم.

فرماندار شهرستان سلام وی با تأکید بر اینکه درخواست ما این است که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند ، ادامه داد: “مردم نباید از حضور در مراسم دست بردارند.”

پرسنل درمان خسته اند

دریکوند خطاب به مردم شهر تأکید کرد که زندگی نزدیکان شما ، وضعیت شهر در خطر است سلام، از نظر شیوع بیماری ویروس کرونا قلب در وضعیت مطلوبی نیست.

وی با بیان اینکه کادر پزشکی شبانه روزی در حال ارائه خدمات و واقعاً خسته هستند ، افزود: همکاری اصناف و بازاریان از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ویروس کرونا قابل تحسین است.

فرماندار شهرستان سلام، مشخص شده است: درخواست ما این است که مردم شب را بگذرانند هاچنین اجتماع خانوادگی و خصوصاً چنین مراسم عزاداری و عزاداری شدیدی برگزار نکنید و از اجتماع مردم جلوگیری کنید تا شاید شاهد این وضعیت اسف بار که در آن در شهر زندگی می کنیم نباشند.