اخبار سلامت

اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی اعلام شد

اسامی نامزدهای نهایی در زمینه های متمرکز تحقیق در چندین قسمت ظرفیت پذیرش زمینه نیمه متمرکز مطالعات پزشکی پیش بیمارستانی گنجانده شد و در دهه 1400 در معاینه مدرک انجمن گزارش شد.

به گزارش خبر فوری ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی در زمینه های تحصیلی همراه با پذیرش در آزمون ، و همچنین مناطق مطالعه پذیرش صرفاً بر اساس رونوشت های دانشگاهی آزمون 1400 برای درجه ارتباط ، انتخاب شده توسط “متمرکز”. در پرتال اطلاعات این سازمان یک بیمارستان وجود دارد.

فردا ، 20 سپتامبر ، افراد نهایی باید به درگاه اطلاعات دانشگاه محلی یا موسسه آموزش عالی مراجعه کنند تا در آنجا از نحوه ثبت نام ، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام مطلع شوند.

اگر دانشگاه یا م institutionسسه ای برنامه ثبت نام در پرتال اطلاعاتی خود ندارد ، دانشجویانی که در آن موسسات پذیرفته شده اند باید برای ثبت نام روز چهارشنبه 22 سپتامبر یا شنبه 23 اکتبر در محل پذیرش اقدام کنند.

پذیرفته شدگان مدارس فنی و حرفه ای و دانشکده های فنی و حرفه ای باید زمان ، روش و شرایط ثبت نام در پرتال اطلاعات دانشگاه فنی و سازمان مرکزی دانشگاه حرفه ای را در وب سایت www.tvu بدانند. ac.ir یا پورتال اطلاعات. به مدارس یا مدارسی بروید که شما را پذیرفته اند. با ضرب نام افراد اعلام شده در لیست نامزدها مطابق با ظرفیت فوریت های پزشکی قبل از بیمارستان ، مصاحبه باید مطابق بند “ب” اعلان منتشر شده درخواست شود.

کسانی که در هر یک از مناطق مورد مطالعه در این مطالعه پذیرفته می شوند ، از جمله پذیرفته شدگان نهایی در آزمون سراسری 1400 هستند (که بعداً اعلام شد) ، لازم است یکی از دو حوزه پذیرش را انتخاب کرده و برای این رشته ثبت نام کنید. ثبت نام در یک منطقه تحصیلی به عنوان ثبت نام در یک زمینه دیگر تلقی می شود.

همه متقاضیان باید برای ثبت نام در روزهای ثبت نام به موسسه آموزش عالی مربوط مراجعه کنند. عدم “ثبت نام” در تاریخهای مشخص شده به عنوان آزمون “لغو” در زمینه پذیرش در نظر گرفته می شود و پذیرش این گروه از پذیرفته شدگان لغو می شود.

متقاضیانی که اعلام کرده اند اسامی به طور همزمان در دو رشته پذیرفته می شوند (یکی حوزه مرتبط با دانشگاهها و م institutionsسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم یا وزارت بهداشت یا دانشگاه فرهنگیان و دیگری منطقه ای مربوط به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یا مراکز آموزشی). فقط در یکی از زمینه های پذیرش ثبت نام کنید. اگر این گروه از متقاضیان در دو کد منطقه ای ثبت شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند ، به عنوان متخلف شناخته می شوند و مطابق قوانین مربوطه با آنها رفتار می شود.

متقاضیان باید برای اطلاع از شرایط ، آدرس و شماره تلفن دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، از دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته که در حال حاضر در درگاه اطلاعات این موسسه موجود است ، مشورت کنند.

گزارش حاوی اطلاعات لازم ، سطح متقاضی و آخرین سطح تأیید شده نیز توسط متقاضیان نامزد در هر یک از کد منطقه ای مناطق انتخاب شده و در سهمیه مربوطه تنظیم می شود.

انتهای پیام