اخبار جامعه

دریافت بلیط سفر۵۰هزار زائر اربعین تاشب گذشته/پیش بینی تمهیدات انجام تست کرونا در مرز مهران

سخنگوی محل اقامت اربعین حسینی گفت: تا شب گذشته در مجموع 50 هزار زائر اربعین حسینی بلیط سفر به عراق را دریافت کردند زیرا برخی از این زائران اعزام شده و برخی دیگر نیز اعزام می شوند.

به گزارش خبر فوری ، محمدی فر با بیان اینکه همه مرزهای زمینی برای رفتن حجاج به عراق بسته است ، گفت: متأسفانه بسیاری از مردم می بینند که از مرزهای زمینی یاد می کنند که این خود باعث ایجاد تراکم و شرایط ویژه می شود و همه باید بدانند که دولت عراق تحمیل کرده است. این محدودیت ها و همه آنچه ما باید برای آنها ایجاد کنیم ، بنابراین ما از مردم می خواهیم که به هیچ عنوان به مرزهای این سرزمین نروند تا به عراق سفر کنند.

وی که در پخش رادیویی صحبت می کرد ، با بیان اینکه موکب ها در جریان مشارکت اربعین حسینی در راهپیمایی امسال محدودیت ها و مشکلاتی داشتند ، افزود: خدمات نیز.

سخنگوی ستاد اربعین حسینی گفت: انتظار می رود زائران عراقی امروز ، فردا و سرانجام تا روز یکشنبه در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند. با وجود برخی ناهماهنگی ها و مشکلات ، همه امکانات سازمان هواپیمایی کشوری به کار گرفته شد تا انتقال زائران در آن زمان کوتاه انجام شود.

محمدی فر که قیمت اعلام شده برای انتقال 60 هزار زائر ایرانی به عراق را مربوط به خطوط هوایی داخلی می داند ، افزود: برخی روزها شاهد تراکم درخواست های بازگشت هستیم که مشکلاتی را ایجاد کرده است و تلاش کرده ایم تا حدی این مشکل را برطرف کنیم. به

محمدی فر همچنین در پاسخ به این س whetherال که آیا تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزهای سرزمینی به داخل مرزهای مهرانه اندیشیده شده است یا خیر ، حتی در صورت تمایل ، امکانات لازم ، اتوبوس در اختیار آنها قرار می گیرد. آنها قصد دارند حجاج را به شهرهای خود ببرند و هیچ نگرانی در این زمینه ندارند.

رئیس اقامتگاه اربعین حسینی درباره قیمت اتوبوس های حامل زائران از مرز مهران به شهرهایشان تصریح کرد: قیمت اتوبوس ها در حال حاضر قیمت مورد قبول است و از این نظر هیچ افزایشی وجود ندارد.

انتهای پیام