اقتصادی

آغاز ابلاغ سند آمایش استان‌ها

شروع ابلاغ سند برنامه ریزی استان

مدیر اجرایی طرح برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرده است که سند برنامه ریزی وزارت صمت را تهیه می کند و اظهار داشت که اعلام سند برنامه ریزی استان آغاز شده و بودجه بعدی تخصیص می یابد. برای سال.

به گزارش خبر فوری ، به نقل از موسسه مطالعات و تحقیقات تجاری ، احمد تشکینی – مسئول برنامه ریزی صنعتی ، معدنی و تجاری – پس از بازدید از دو شرکت تولیدی در بوشهر ، بر حل مشکلات سرمایه گذاران تولید تأکید کرد: ضمن نگارش اسناد برنامه ریزی ملی و استانی ، صنعتی- در حالی که آنها نیازهای زیرساختی روستاها را مشخص می کنند ، بسته های تشویقی به سرمایه گذاران ارائه می شود.
وی از آماده سازی سند برنامه ریزی برای وزارت صمت خبر داد و اظهار داشت که اعلام سند برنامه ریزی استان آغاز شده و بودجه آنها در سال آینده تخصیص می یابد.
رئیس موسسه تحقیقات و تحقیقات بازرگانی با بیان اینکه با تکمیل سند برنامه ریزی استان ، توزیع عادلانه و متوازن بودجه با توجه به ظرفیت استان ها محقق می شود ، گفت:
مدیر اجرایی طرح برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت شناسایی توزیع جمعیت بر اساس شهرها را اولین برنامه سند برنامه ریزی استان دانست و شناسایی نیازهای زیربنایی در روستاهای صنعتی را بر اساس فعالیتهای جدید تولیدی اضافه کرد. برنامه ریزی در اولویت سند است
تاشکینی با تأکید بر حل مشکلات سرمایه گذاران در زمینه های مختلف ، گفت: هنگام تکمیل اسناد برنامه ریزی ملی و استانی ضمن شناسایی نیازهای زیربنایی کشورهای صنعتی ، بسته های تشویقی در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

انتهای پیام