اخبار جامعه

نحوه فعالیت «اتوبوس های زندگی»

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از واکسیناسیون 324 هزار نفر در مرحله اول واکسن جهادی توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبر فوری ، علی نصیری در پی آغاز مرحله دوم سکه ضد جهادی در شهر تهران گفت: دوره جدید مدیریت شهر با سیاست ارائه خدمات ، در دسترس ترین مکان برای شهروندان مظلوم است. ، گروههای ضعیف و ماهر. اخیراً مرحله دوم ارائه خدمات واکسن مدیریت بحران طراحی و بررسی شد و به دستور شهردار تهران از امروز در سه حوزه خدمات بهداشتی ، فاصله فیزیکی هوشمند و خدمات مشارکت اجتماعی اجرا می شود.

وی گفت که مرحله اول بیشتر بر ایجاد مراکز واکسیناسیون ثابت و سیار متمرکز بود.

به گفته رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ، تاکنون حدود 324 هزار نفر در تهران واکسینه شده اند و ارائه این خدمات در دوز دوم واکسن ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: مرحله دوم واکسیناسیون جهادی علیه بیمار از امروز در ایستگاه های 22 متری ، 220 مسجد ، 22 اتوبوس سیار و همچنین از طریق سامانه 137 برای فقرا انجام می شود.

نصیری درباره استقبال کم شهروندان از مراکز واکسیناسیون ثابت گفت: با توجه به گسترش خدمات ، تعداد مراکز ثابت چندان مشخص نبود ، بنابراین برخی از این مراکز تعطیل و ظرفیت برخی دیگر کاهش یافت ، اما این ظرفیت به اتوبوس منتقل شد. “

بر اساس گزارشی از پایگاه اطلاع رسانی شهر ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران سرانجام گفت اتوبوس هایی که واکسینه می شوند نه تنها خدمات واکسیناسیون را ارائه می دهند ، بلکه این اتوبوس ها به عنوان اتوبوس های مادام العمر عمل خواهند کرد. اتوبوس های زندگی در این مرحله بر ادغام شهروندان و در دسترس بودن خدمات واکسیناسیون و در مراحل بعدی بر خدمات مشاوره ، پشتیبانی وفادار و موارد دیگر تمرکز خواهند کرد.

انتهای پیام