اخبار جامعه

واکسیناسیون بیش از ۱۸ هزار نفر در پایتخت در مراکز سیار

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران گفت: با همکاری مراکز سیار بیش از 18000 دوز واکسن از اول آنلاین تا 8 مهرماه تا پایان شنبه تزریق شده است.

به گزارش خبر فوری ، علی نصیری درباره آخرین وضعیت اسکن “تهران در حال بهبود است” گفت: “سازمان مدیریت بحران در این کمپین همه اقدامات در زمینه مدیریت ویروس تاج را انجام خواهد داد. اولین گام های این کمپین مرحله اول عبارتند از: ایجاد مراکز واکسن جدید

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 22 مرکز واکسیناسیون فعال وجود دارد ، افزود: با شروع این پروژه 26 مرکز واکسیناسیون فعال شده و یک مرکز خودروی دیگر و یک مرکز ثابت اعلام شده است. برای موسسه فرهنگی هنری. “شهرداری خانه فرهنگ بهمن به این ظرفیت برای واکسیناسیون اضافه شد. در حال حاضر 6 مرکز به دلیل تعداد کمتر مراجعه کننده بسته شده است.

به گفته نصیری ، اجرای مرحله دوم واکسن و افتتاح مراکز جدید در روزهای آینده آغاز می شود.یکی از مهمترین اهداف مرحله جدید این است که خدمات و واکسن ها در دسترس عموم قرار گیرد.

وی با توجه به اینکه در مرحله اول طرح واکسیناسیون از تعداد دوزهای 12000 تجاوز کردیم ، افزود: واحدهای سیار شناسایی و درج شد. البته واکسیناسیون علیه گروه های آسیب پذیر ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران آمار تزریق واکسن در مراکز سیار (10 دستگاه وانت) را بیان کرد: تا پایان روز شنبه 17 مهرماه بیش از 18000 دوز واکسن در مراکز سیار تزریق شده است.

نصیری ادامه داد: امروز آمادگی داریم شهدا ، جانبازان ، معلولین ، سالمندان و کسانی را که به طور کلی از طریق پایگاه های داده و 137 بازمانده نمی توانند خانه خود را ترک کنند و در مراکز سیار واکسینه شوند ، شناسایی کنیم.

بر اساس وب سایت شورا ، در مورد عدم وجود واکسن جانسون-اندجانسون آمده است: “طبق برنامه اولیه و با توجه به اینکه این واکسن تک دوز بیشتر برای افراد آسیب پذیر مفید بود ، این اتفاق نیفتاد و در نهایت به آن تزریق کردند واکسن سینوفارم. ” نیمی از این افراد دارای هویت هستند و به راحتی می توان دوز دوم را تزریق کرد و کسانی که شخصیت ندارند ، بسته به پاتوق ، شبکه و گروه های خود ، سعی می کنند دوز دوم را هماهنگ و تزریق کنند.

انتهای پیام