اقتصادی

حمایت تمام قد دولت از دهکده گیاهان دارویی گالیکش/ جهاددانشگاهی بازوی متعهد نظام است

خبر فوری/ گلستان جهاددانشگاهی فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه طرح ایجاد دهکده دارویی در این شهرستان یک پروژه ملی است گفت: دولت با تمام توان و سربلندی تا پایان از این طرح حمایت می کند.

علی جوان در بازدید از دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی گالیکش و دیدار با مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه در این طرح شهر را متحول می کند، گفت: گالیکش و استان گلستان به عنوان گیاهان دارویی تعریف شده است.

وی از حمایت های جهاددانشگاهی کشور به ویژه معاونت پژوهشی این نهاد انقلابی در اجرای این طرح تشکر کرد و افزود: برای حل مشکلات اداری این کشور دریغ نکنید.

فرماندار گالیکش این پروژه را پروژه ای ملی و بزرگ توصیف کرد و گفت: این پروژه هم از نظر جدیت و اهمیت می تواند پشتوانه ای مطمئن برای انقلاب باشد و هم به عنوان بازوی متعهد نظام.

جوان با اشاره به لزوم جابجایی مابقی پروژه ایجاد منطقه گردشگری به جهاددانشگاهی ادامه داد: جهاد کشاورزی، بخشداری و سایر سازمان های متولی زودتر این قسمت از زمین را واگذار کنند تا حد امکان و نه پروژه را کند کنید.” .

وی با بیان اینکه حضور نیروهای انقلابی، جوان و با انگیزه در کنار مدیریت علمی، جوانان و میدانی، افق خوبی را در ذهن ما نسبت به فعالیت جهاددانشگاهی در این منطقه ایجاد می کند، ادامه داد: تلاش جهادی عزیزم در این مکان.

فرماندار گالیکش بر رفع فوری و سریع مشکل آبرسانی این پروژه تاکید کرد و افزود: برای رفع این مشکل در کنار همه جهادگران دانشگاه خواهم بود و تقریبا می توانیم نگرانی ها را برطرف کنیم.

پیش از این در این بازدید ابراهیم شهبازی رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان و محسن قلی پور معاون پژوهشی این واحد گزارشی از روند اجرای پروژه، پیشرفت و دغدغه های اجرایی در خصوص احداث روستا ارائه کردند. همچنین کشور از حمایت و توسعه فرماندار گالیکش تشکر کرد.

انتهای پیام/