اخبار جامعه

رونمایی از ۶۲ طرح پژوهشی کمیته امداد در حوزه آسیب‌شناسی و اثربخشی خدمات

رونمایی از 62 طرح پژوهشی کمیته پشتیبانی در حوزه آسیب شناسی و اثربخشی خدمات در حضور رئیس کمیته پشتیبانی برگزار شد.

به گزارش خبر فوری، سید مرتضی بختیاری وی با اشاره به حساسیت های کار برای نیازمندان و نیازمندان گفت: تجربه 42 ساله کمیته مقاومت در حمایت از نیازمندان بسیار ارزشمند است، اما باید از پژوهش در روش های خدمات رسانی با رویکرد استفاده کرد. و توانمندسازی.”

وی تقویت پژوهش را یکی از برنامه های جدی کمیته امداد برشمرد و افزود: در تمامی فعالیت ها، برنامه ریزی پروژه ها و اولویت ها، اساس اقدامات باید بر اساس پژوهش باشد.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه مهارت آموزی باید در قالب برنامه های امدادی در کنار تقویت بنیه علمی دیده شود، ادامه داد: تحقیقات باید کاربردی باشد و اطمینان داریم 62 آزمونی که کمیته امداد انجام می دهد. مهم و موثر خواهد بود.

بختیاری استفاده از توان کارشناسان کمیسیون امداد و متخصصان داخلی را یکی از مزیت های این پژوهش ها برشمرد و گفت: مرکز فقرزدایی و شناسایی مستضعفان بر این اساس پژوهش محور راه اندازی شده است تا به این موضوع رسیدگی شود. موضوع. علل و علل فقر از دیدگاه علمی.

وی با اشاره به برخی پراکندگی ها در حوزه کمک به مستضعفین در کشور، خاطرنشان کرد: پراکندگی مسئولین و دستگاه های خدمات رسان در صورت عدم هم افزایی زیان بار است و ما خواستار همکاری و هم افزایی در این زمینه هستیم. و سازمان های حمایتی

رئیس کمیته حمایت بر لزوم وجود یک مرجع واحد برای رسیدگی به فقرا تاکید کرد و گفت: در این راستا کمیته امداد در حال طراحی سامانه واحد است و بانک اطلاعاتی جامع از فقرا ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، بختیاری با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد، شناسایی نیازمندان قبل از مراجعه به آن سازمان است و اقدام برای کمک به نیازمندان نباید برای ذکر درخواست آنها به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/