اخبار ورزشی

جایگاه تفکر بسیجی در سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی در وبینار با عنوان بسیج امنیت پایدار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند، ترویج و تقویت فرهنگ و اندیشه بسیجی را برشمرد. یک نیاز بسیار مهم و بیان داشت: تحول دانشگاه آزاد اسلامی با توجه ویژه به بیان بسیار مهم گام دوم انقلاب و فرهنگ سازی و تقویت. بسیج فکر می کند بوده اند.

وی افزود: بسیج یک نهاد مقدس و انقلابی و یادگار امام خمینی (ره) است که از ابتدای پیروزی انقلاب نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس و همچنین حضور ارزشمند، مؤثر و پربرکت داشته است. در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی». (ادامه مطلب)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی است که در بسیاری از عرصه های فرهنگی و اجتماعی به مردم خدمت می کند و همه باید قدردان زحمات و مجاهدت های خالصانه بسیجیان باشیم.

در فتنه ها همیشه باید با فکر بسیج وارد میدان شد

این کارشناس سیاسی همچنین بسیج را حامی امنیت پایدار دانست و اهمیت و نگرش بسیج را در تقویت و تقویت امنیت کشور بیان کرد و گفت: علاوه بر شنیدن آنچه گفته شد، چنین کردند. سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله. در فتنه ها باید همیشه با فکر بسیجی و حل مشکلات وارد منطقه شد.

مهدی مزگین نژاد افزود: برخی همیشه مخالف نظام و انقلاب هستند. اما آمادگی ورود و ورود به میدان عملیات را ندارند. همه مردم با انقلاب و نظام بودند. اما از دولت هم می خواهند که پای درد دلشان بنشیند و مشکلات شهروندان را لمس کند و حل کند. در اوایل انقلاب افراد زیادی با انقلاب بودند، به محض اینکه منافعشان با منافع انقلاب در تضاد بود، مثل مسعود رجوی با انقلاب مقابله کردند. با جوان انقلابی و روحیه بسیجی هیچ آسیبی نمی بیند.

وی ادامه داد: صدام در اوایل جنگ سخنرانی کرد و در اواسط این کنفرانس مطبوعاتی جلسه را ترک کرد و از او پرسیدند که جلسه تمام نشده است که 34 روز نگه داشت.

وی با بیان اینکه در مسائل سیاسی کارشناس بود، اضافه کرد: شهید بزرگ جهان آرا با کمک امثال او و برخی اعضا. سپاه خرمشهر با چند سلاح ساده و ابتدایی که در مقابل تجهیزات ارتش دشمن کم اهمیت بود، 34 روز متجاوزان خرمشهر را متوقف کرد. اما عدم ارسال کمک های نظامی و بشردوستانه در عمل، تلاش های فداکارانه آنها را ناکام گذاشت. اما در این 34 روز اوج انقلاب، وفاداری اسلام و امام را به جهانیان نشان دادند.

یگان بیرجند آماده پذیرایی از شهید گمنام است

مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: باید از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

جواد علیزاده با اشاره به شناسایی یکی از شهدای گرانقدر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند گفت: همکاران دانشگاهی خود را برای استقبال از خانواده این شهید گرانقدر آماده می کنند و صبورانه لحظه ها را بازگو می کنند.

انتهای پیام/4121/4062/