اخبار ورزشی

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی مدیرکل ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از زحمات وی و همکارانش قدردانی کرد. به یاد شهدای دانشگاه


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی مهمان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند بود


این دیدار در محل اداره کل حفظ آثار و دفاع از مقدسات برگزار شد و دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از غلامرضا فلاحی تشکر کرد. و برای خدمت شایسته از سوی همکاران و برای ادای احترام و خیر مقدم. خانواده شهدای حسینی در خصوص مسائل این شاهد دانشگاه گفتگو کردند.

سید حسن هاشمی در این نشست با بیان اینکه عزت خادم الشهد، گوهر ارزشمندی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: در سال 1385، 1388 به ثمر رسید. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند می درخشد.

افتخار خادم الشهدایی برای دانشگاه آزاد اسلامی گوهر گرانبهایی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این نشست درباره برگزاری یادواره شهدا و استقبال خانواده شهید حسینی گفت: مادر گرانقدر این شهید. او با شادی فراوان این استان را ترک کرد.

غلامرضا فلاحی افزود: نامگذاری خیابان ها، ساخت یادمان ها و یادگاری ها، یادآوری است برای حفظ آثار شهدا و ماندن بر صحنه.

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز در این دیدار به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و توضیح داد: پوشش داده شد و این یادگاری ها و خاطرات برای رساندن پیام شهدا به گوش سنگین ما بود.

به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اهدای لوح سپاس از مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی تقدیر کرد. همکاران

انتهای پیام/4103/4062/