اقتصادی

شرایط پرداخت وام ۱۰ میلیونی به سرپرستان کرونایی اعلام شد

سرپرست معاونت بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد درباره جزئیات اعطای وام 10 میلیونی به سرپرستان خانواده هایی که بر اثر تاج گذاری در بیمارستان بستری شده اند و فاقد شغل و ثبات هستند، گفت. مبلغ 10 میلیون تومان عواید پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبر فوری، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی امروز از اعطای وام 10 میلیونی قرض الحسنه به سرپرست خانوار خبر داد.

در همین رابطه عباس مرادپور – سرپرست معاونت بانکی و بیمه وزارت اقتصاد – درباره جزئیات گفت: سرپرستان خانواده هایی که بر اثر تاج گذاری در بیمارستان بستری شده اند و شغل و درآمد ثابتی ندارند، یک نفر را پرداخت می کنند. 10 میلیون تومان وام.

وی افزود: وزارت اقتصاد اطلاعات این افراد را از وزارت بهداشت دریافت می کند و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و اقدام اجتماعی مقایسه می کند و دست اندرکاران را شناسایی می کند. در صورتی که افراد مشمول این طرح شوند، از طریق پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: روستاییان به بانک ها مراجعه نکنند و در صورت مشمول شدن در این طرح با بانک های آنلاین اقتصاد ایرانیان و بانک های رسالت تماس خواهند گرفت.

مرادپور ادامه داد: این وام سه ساله با اقساط ماهانه حدود 300 هزار تومان است. ضمانت وام بر اساس کیفیت اعتباری افراد است و در صورت منطقی بودن سعی می کنیم حداقل ضمانت ها را از آنها بگیریم.

انتهای پیام/