اخبار جامعه

بازدید تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 و گلخانه خاوران خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با خبر فوری، اظهار کرد: من و غلامحسین رضوانی به نمایندگی از نمایندگان مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 تهران و گلخانه خاوران بازدید کردیم. در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، شهردار منطقه 15 و سایر مدیران شهری و بخشداری حضور داشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به فصل سرما این بازدید به منظور بررسی امکانات و خدمات شهرداری منطقه 15 به مردم ساکن در آن انجام شد. گلخانه

وی با بیان اینکه جلسه ای در مسجد جامع امام سجاد(ع) منطقه 15 رضویه با حضور مسئولان اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه برگزار شده است، افزود: این طرح باید ظرف یک سال آینده برطرف شود. . شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دستگاه های استانی باید گزارشی به مجمع ارائه شود.

خضریان یادآور شد: در این جلسه همچنین مقرر شد در خیابان کندرو نجفی – رستگار شورا شهردار منطقه 15 با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بر اساس اعلام طرح در شرق جلسه ای برگزار شود. نحوه تحصیل در 2 ماه آینده این طرح نیز تا پایان سال اجرا می شود. ضمناً عملیات اجرایی این پروژه به سمت غرب و خروج از بن بست روستای رضویه ادامه خواهد داشت و گزارشات مربوطه به مجمع نمایندگان و فرماندار ارسال می شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران موضوع تملک ملک 3 برای افتتاح خیابان شهید عربی را از دیگر مواردی است که شورای منطقه 15 حداکثر تا پایان سال جاری تصمیم گرفت.
وی ادامه داد: در اطراف دوربرگردان مرتبط با خروجی شهرک رضویه مقرر شد تا 15 روز آینده شورای منطقه با شورای ترافیک تهران مکاتبه و هماهنگی کرده و گزارش آن به مجمع نمایندگان ارسال شود. و فرمانداران

خضریان همچنین درباره طرح تفصیلی منطقه 15 تهران گفت: جلسه ای که به زودی در استانداری تهران برگزار می شود به طور ویژه توسط شورای شهرسازی و معماری و شورای شهر تهران پیگیری می شود.
نماینده مردم مجلس یازدهم افزود: تا دهه فجر انقلاب اسلامی نیز 3 منطقه خیابان امام سجاد(ع)، ورودی اصلی، انتهای خیابان اسکندری و بلوار شهید عربی وجود دارد. با مشکلات روشنایی، شرکت توزیع برق تصمیم گیری می کند. مشکل حل می شود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد موضوع طرح تعویض لامپ های روستای رضویه حداکثر تا یک سال آینده راه اندازی و گزارش وی به دولت و هیئت نمایندگان استان تهران ارسال شود.
خضریان خاطرنشان کرد: با توجه به احداث درمانگاه ها و بیمارستان های منطقه 15 و افزایش سرانه درمانی و بهداشتی، هماهنگی های لازم توسط نماینده استاندار و نماینده شهرداری با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد. .
نماینده مردم تهران به مجلس شورای اسلامی افزود: رضویه نیز برای رفع مشکلات شهرک رضویه تصمیم به طرح انضباط شهری گرفت – چون اهالی خیابان شهید اسکندرلو مشکلات را اعلام می کنند، شورا گزارشی برای رفع مشکلات ارائه می کند. آنها این موضوع ماه آینده.جلسه و استاندار را بفرستید.
وی افزود: با توجه به طرح اصلی مسگرآباد، شورای اسلامی شهر مسگرآباد از طریق بنیاد مسکن با مجمع نمایندگان تهران در ارتباط است تا موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند.
خضریان گفت: در این جلسه مقرر شد با واگذاری ساختمان به شورای اسلامی شهر مسگرآباد بر ساختمان متعلق به شهرداری نظارت شود. همچنین استاندار باید طبق مصوبات مربوطه موضوع واگذاری زمین از تفرجگاه شمالی مسگرآباد از طریق جاده و واگذاری زمین به منابع طبیعی برای شهرسازی را پیگیری کند. موضوع برق و گاز مسگرآباد نیز پیگیری می شود.

انتهای پیام/