اخبار جامعه

بازدید سرزده از نحوه رعایت پروتکل‌ها در استان تهران وبرخورد با متخلفان/رعایت پروتکل‌ها ضعیف بود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران ، هنگام بازدید سرزده از آژانس ها و سازمان های مختلف برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی خود ، به محدودیت های 10 روزه اعضای بدن ، اصناف و مشاغل اشاره کرد: از متخلفین مراقبت می شود. با و مقابله با.

به گزارش خبر فوری ، غلامرضا عباس پاشا پس از سفر به استان تهران برای رسیدگی به مسائل تأمین اجتماعی و مالیات ، از شهرداری منطقه نیز بازدید و به خبرنگاران گفت: محدودیت های 10 روزه آغاز شده و امروز اولین روز است. به گفته فرماندار تهران ، ما بازدیدهای سرزده ای از تأمین اجتماعی ، مسائل مالیاتی و شهرداری منطقه داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین روز اعمال محدودیت ها بود ، رعایت پروتکل ها گاهی ضعیف بود ، اما سازمان امور مالیاتی پروتکل ها را به خوبی رعایت می کرد ، اما شورا لازم است ترتیبات ویژه ای را برای منابع فوق الذکر در نظر بگیرد. بنابراین ما از شهردار منطقه یک و فرماندار شمیرانات خواستیم اقدامات ویژه ای را برای مطابقت با پروتکل های بهداشتی و دورکاری در جلسه اضطراری انجام دهند.

معاون استاندار تهران ضمن قدردانی از تلاش های منطقه یک و فرمانداری شمیرانات ، گفت: “باید اقدامات ویژه ای در شهرداری انجام شود تا کارکنان و مراجعین اقدامات لازم برای مدیریت و کنترل بیماری عروق کرونا قلب را انجام دهند.”

وی تأکید کرد: متأسفانه امروز شهرداری منطقه در رعایت پروتکل ها در این کنترل نمره بدی را کسب کرده است اما همانطور که قول داده شده بود با انجام اقدامات لازم شرایط بهتر می شود.

به گزارش خبر فوری ، در بخشی دیگر از این بازدید ، ساداتی ، فرماندار شهرستان شمیرانات نیز گفت که بیش از 98 درصد اصناف ، معابر و اماکن شهر با تصویب ستاد تاج ملی بسته شده و پروتکل ها را دنبال می کنند. . کار دور نیز در بیشتر موارد برقرار شده است و ما باید قدردان حمایت اصناف و مردم شهر باشیم.

وی افزود: شهرداری یکی از آژانس های فعال است و طی سال گذشته اقدامات خوبی برای مقابله با تاج و تخت انجام داده است اما به دلیل حجم زیاد مشتری ، لازم است اقدامات ویژه ای را برای اجرای صحیح پروتکل ها انجام دهد. مطمئناً مردم باید اطمینان حاصل کنند که تأخیر 10 روزه در نظارت بر امورشان مانعی برای امور اداری در آینده نخواهد بود.

سادات تاکید کرد که تخلفات عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر انجام می شود و تصویب ستاد تاجگذاری علیه فساد به همه ارگان ها و اصناف اطلاع داده می شود و مورد نظارت قرار می گیرد.

شهردار منطقه ای موسوی همچنین گفت: “تمام هماهنگی های لازم برای استفاده از دورکاری برای کار فراهم شده است ، اما باید در اولین روزهای کاری سال جدید و بعد از دو هفته به مردم توجه کنیم. تعطیلات نوروز نرخ عوارض را به شورای شهر افزایش داد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ما 50 درصد نیروها را کاهش داده ایم بنابراین باید تدابیری را برای افزایش تعداد افرادی که می آیند اتخاذ کنیم البته سرعت پاسخ به دلیل کاهش نیروها کمتر است و این باعث ایجاد یک صف شده است. در غیر این صورت ، ما مجبور خواهیم بود نوبت های جدی تری را ایجاد کنیم و باید قصد داشته باشیم حضور شهروندان را محدود کنیم.

موسوی تأکید کرد: شکی نیست که حضور مردم مستلزم فرهنگ سازی و مشارکت خود شهروندان است. از امروز ما به کاستی ها پرداخته و سعی می کنیم از دورکاری بیشتری استفاده کنیم.

شهردار منطقه درباره واکسیناسیون مقدسین در این منطقه نیز گفت: خوشبختانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واکسیناسیون مقدسین به عنوان اولین گروه در منطقه آغاز شده است.

انتهای پیام