اخبار ورزشی

قرعه کشی لیگ قهرمانان تکرار می شود!

در ابتدای قرعه کشی، شخصی در لیگ قهرمانان اروپا بود، ابتدا اشاره کرد که ویارئال مقابل منچستریونایتد بوده است، اما بعداً برگزارکنندگان این رویداد متوجه شدند که هر دو تیم در یک تیم هستند و نمی توانند. برای مقابله با یکدیگر سپس ویارئال بار دیگر به تساوی رسید و این بار منچسترسیتی رقیب این تیم اسپانیایی بود.

ایندیپندنت اعلام کرد که در قرعه کشی یک اشتباه رخ داد و در پایان تساوی یونایتد و ویارئال (این امکان وجود نداشت زیرا دو تیم با هم جمع شدند) سپس منچسترسیتی به جای یونایتد به مصاف ویارئال رفت. . به دنبال نام اتلتیکو مادرید، علاوه بر نام لیورپول (کل تیم)، نام منچستریونایتد نیز از قرعه کشی بیرون آمد.

رئیس قرعه کشی معتقد است که قرعه کشی یونایتد از قبل تعیین شده است و به همین دلیل نام این تیم را از قرعه کشی های احتمالی اتلتیکو حذف کرده است. البته برخی نشریات اعلام کرده اند که یوفا چنین قصدی نداشته و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه فوریه با همین قرعه کشی برگزار می شود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا تکرار شد!

اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که به دلیل اشتباه در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برای یافتن راه حل با یوفا در تماس است. سرانجام یوفا اعلام کرد که قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 17:30 تکرار خواهد شد.

258 251