اخبار جامعه

جزییات همکاری مشترک متروی تهران و اسنپ

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: این شرکت در راستای آنچه شهردار تهران در مدیریت هوشمند و هوشمند شهر و با همکاری شرکت دانش تاکسی اینترنتی اسنپ تاکید کرده است، خواهان ساخت مترو ترکیبی است. -سفر اسنپ صرفه جویی در زمان و هزینه مسافران ، راه اندازی

به گزارش خبر فوری و به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شرکت متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل در حمایت از نشست مشترک شرکت مترو تهران با اولین تاکسی اینترنتی ایران (اسنپ) اظهار کرد: در این نشست شرکت متروی تهران با اولین تاکسی اینترنتی ایران (اسنپ) موافقت کرد. به منظور هم افزایی بین آنها: تهران و شرکت بهره برداری مترو حومه، بر اساس دستورات دکتر زاکانی شهردار تهران مبنی بر هوشمندسازی و مدیریت هوشمند شهر، سعی در توسعه خدمات در کنار شرکت های توانمند داریم. و دانش شرکت های مستقر برای بهبود خدمات شهروندان.

وی با بیان اینکه این جلسه برای مذاکرات اولیه با تیم فنی اسنپ و معاونان شرکت بهره برداری مترو برگزار شد، گفت: باید خودمان را از جزیره جدا کنیم، متاسفانه اغلب اینطور است، این است که اینگونه عمل می کنند. و اینکه در عمل مردم در این فرآیند متضرر می شوند، حتی اگر خود مجموعه ها بتوانند این تعاملات را برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: اگر مجموعه ها بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، هم از نظر اقتصادی و هم برای ارتقای برند خود و هم همکاری بین شرکت های حمل و نقل کشور هر یک از آنها منفعت خواهد داشت. در واقع انتقال شهروندان به خارج از شهر در کاهش زمان و هزینه برای شهروندان بسیار موثر است. اما متاسفانه بحث های حقوقی و تعاملی ضعیف است که از ایجاد چنین تعاملاتی که هم مردم و هم شبکه حمل و نقل را متاثر می کند، جلوگیری کرده است.

وی افزود: شرکت تاکسی اینترنتی هلدینگ اسنپ مولتی است که به صورت زنجیره ای در حال ارائه خدمات به مردم شهر است که در سراسر کشور گسترش یافته و این اتفاق خوبی است.

وی اذعان داشت: در جلسه ای با اسنپ بیان شد که مهارت های تعاملی بسیار خوبی وجود دارد، در دنیا سابقه تعامل نرم افزاری بین شبکه حمل و نقل مترو و تاکسی های اینترنتی که دو شبکه حمل و نقل هستند وجود دارد. با تعامل با کاهش هزینه های سفر و کاهش زمان سفر، خدمات خوبی به مسافران ارائه کرده اند.

شایسته با اشاره به اینکه بیشتر حمل و نقل تهران از طریق اینترنت و شبکه حمل و نقل زیرزمینی (زیرزمینی) انجام می شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه بین شرکت بهره برداری مترو تهران و شرکت اسنپ تصمیم گیری شد تا جابه جایی مسافر تسهیل و مقرون به صرفه باشد. زمان سفر، تهیه قرارداد همکاری مشترک و تایید و امضای طرفین. البته پروتکل‌ها و مواردی که دستگاه‌های مختلف در نظر گرفته‌اند رعایت می‌شود، اما اساساً باید حوزه‌هایی را که به‌عنوان انزوا ذهنی تعیین کرده‌ایم حذف کنیم و خدمات بهتری به شهر و شهروندان ارائه کنیم.

مدیرعامل مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه یکی از ایستگاه های مترو به عنوان پایلوت استفاده می شود، خاطرنشان کرد: مسافر با اپلیکیشن اسنپ سفر سفر خود را به این ترتیب تعیین کرده است. و از آنجا با مترو به سفر ادامه می دهد و در پایان مسیر مترو مجدداً از شبکه حمل و نقل اسنپ برای ادامه مسیر و رسیدن به مقصد استفاده می کند که با نرم افزار این اتفاق می افتد بنابراین بسیار پرهزینه خواهد بود. -موثر هم برای شهروندان و هم برای مسافران، هم از نظر مدیریت زمان و هم مدیریت هزینه.

محمد خلج قاسم آبادی، مدیرعامل شرکت تاکسی های اینترنتی اسنپ درباره این تفاهم نامه گفت: امضای این تفاهم نامه اتفاق خوبی برای شهر تهران خواهد بود. امروز در این جلسه موارد لازم برای این مشارکت شرکت بهره برداری مترو تهران و شرکت اسنپ مورد بحث و برنامه ریزی قرار می گیرد و امیدواریم این مشارکت به شهرستان ها نیز برسد.

وی افزود: شرکت اسنپ در سال 1393 تاسیس و در سال 1394 تغییر نام داد و با نام اسنپ در کشور اعلام موجودیت کرد. امروز که در خدمت شما هستیم تاکسی اینترنتی اسنپ رکورد بیش از 3 میلیون و 300 سفر در روز از جمله اسنپ و اسنپ باکس را دارد. اسنپ ​​امروز بیش از 3 میلیون و 700 هزار کاربر ثبت نام کرده و بیش از یک شرکت را اداره می کند. 230 شهر است و این شرکت مفتخر است که بستری را برای جلوگیری از خروج نخبگان از کشور و ایجاد بستری برای فعالیت شهروندان ارائه دهد.

وی ادامه داد: این شرکت از نظر تردد روزانه رتبه پنجم و اول خاورمیانه را دارد و ارتقای دانش تخصصی و جذب سرمایه گذار در این شرکت انجام شده است و اسنپ را ابتدا به عنوان مدرسه بازرگانی و سپس دانشگاه می بینیم. ”

مدیرعامل تاکسی اینترنتی اسنپ گفت: آنچه امروز اتفاق افتاده این است که می توانیم محصولات جدیدی برای اسنپ ایجاد کنیم تا مسافران بتوانند بخشی از سفرهای روزانه خود را با مترو انجام دهند. این امر زمان و هزینه سفر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و به ویژه در جاده های شلوغ شهری و تنگناها مفید است.

انتهای پیام/