اقتصادی

ظرفیت سازی 248000 پورت اینترنت پر سرعت و 62000 مشترک مشترک منتقل شده اند

سید مجید صدری با تشریح دامنه فعالیتهایی که برای تجهیز VDSL در سطح کشور انجام می شود گفت: “در نتیجه این اقدامات ، ساخت توانمند 248000 درگاه اینترنتی پر سرعت به 62000 مشترک در تهران تبدیل شده است.”

به گزارش خبر فوری ، گرچه با اعلام موارد فوق ، مدیر کل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: روند تکمیل زیرساختها در مراکز مخابراتی برای ارائه VDSL به مشتریان ، بصورت شبانه روزی انجام می شود و ما سعی داریم علاوه بر تأمین ، حداقل چهار برابر سرعت فعلی اینترنت را نیز تأمین کنیم. رضایت مشتری ، در توسعه و پیشرفت شرکتهای مستقر در اینترنت و استفاده عمومی از پهن باند با سرعت بالا ، که یک نیاز جامعه امروز است ، نقش ایفا می کنند.

مدیر کل شرکت مخابرات ایران از برنامه کلی اجرای اینترنت VDSL به عنوان نسل جدید اینترنت خانگی به جای سرویس ADSL در سراسر کشور خبر داد و گفت: با حمایت وزیر ارتباطات و تلاش های جهادی شرکت مخابرات ایران ، این روند انجام می شود. تجهیزات را در مناطقی با امکانات نصب کنید. خوب کار می کند و ما سعی داریم به زودی پوشش VDSL را در سطح ملی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 150 هزار مشترک ایرانی ارتباط از راه دور در تهران درخواست به روزرسانی کرده اند ، گفت: با تلاش متخصصان شرکت مخابرات ایران ، انتقال به مابقی به سرعت در حال انجام است.

صدری توسعه و ارائه حداکثر خدمات مورد نیاز مشتریان در شرکت مخابرات ایران را ضروری دانست و افزود: همزمان با عملیات توسعه کمی در سراسر کشور ، هدف ما دستیابی به بالاترین کیفیت برای پاسخگویی به نیازهای کلیه مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران است.

انتهای پیام