اقتصادی

تعیین برنامه زمانبندی برای اجرای ۲۰۰ پروژه در سه شهرستان خوزستان

خبر فوری/ خوزستان جلسه ای در استان خوزستان برای بررسی مسائل عمرانی و زیرساختی در شهرستان های ایذه، باغمال و دسپارت برگزار شد.

محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان در جلسه امروز 29 آذرماه گفت: ایذه و باغمال به همراه نماینده مردم منطقه و استاندار خوزستان به منظور رفع نواقص و تسریع در توسعه شهری و توسعه شهری به عنوان دستگاه های اجرایی منصوب شدند. طرح های توسعه، پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: امیدواریم با تلاش همه دستگاه ها و پیگیری قانونگذار و پشتکار خوب فرمانداران، تسریع خوبی در اجرای طرح های عمرانی به زودی اتفاق بیفتد.

خانچی گفت: نکته قابل توجه این است که در نظر داریم برای هر شهر در حوزه عمرانی گواهی پروژه های عمرانی را تکمیل کنیم تا ضوابط نظارتی و تمرکز ما بر اساس این گواهی ها باشد.

وی گفت: شاهد رشد و شکوفایی پروژه ها و در نهایت رضایتمندی مردم استان باشیم.

عبدالله ایزدپناه ایذه و باغمل نماینده مردم مجلس شورای اسلامی نیز در پایان این دیدار گفت:

وی افزود: هدف از این نشست تحلیل پروژه های عمرانی در حال انجام در این سه شهرستان بود که جزییات پروژه ها را درج کرده ایم. در این سه شهر حدود 200 پروژه در دست اجراست. اگر این پروژه ها در حوزه های آبرسانی، گازرسانی، مدرسه سازی، بهداشت و ورزش انجام شود، رضایت خوبی در بین اهالی این شهرها خواهیم داشت.

ایزدپناه گفت: در جلسه امروز بررسی این 200 پروژه و تصویب جلسه قبل انجام شده و جدول زمانی برای اجرای پروژه ها تعیین کرده ایم و امیدواریم مدیران عامل تلاش کنند و بتوانند به سرانجام برسانند. پروژه ها

انتهای پیام/