اخبار ورزشی

کمانداران برتر معرفی شدند

به گزارش شفاف، در پایان هفته های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر تیراندازی با کمان تفریحی مردان و در پایان هفته های نهم و دهم ست مردان که در سایت تیراندازی با کمان برگزار شد، کمانداران برتر معرفی شدند.

در هفته یازدهم تفریح ​​مردان; آکادمی استعدادیابی تبریز 5 بر 0 نفت امیدیه، کشت و صنعت پارس مغان 3 بر 2 انجمن اوتیسم ایران، 3 بر 2 سپاهان تیرانا، آکادمی راد نساجی سبلان اردبیل 5 بر 0، کمیسیون استان مرکزی سهند تبریز 3. 2 و دانشگاه آزاد وی را شکست داد. 4-0 ناجا را شکست داد.

همچنین در هفته دوازدهم تفریح ​​مردان; آکادمی استعدادیابی تبریز 3 بر 2 کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد، نفت امیدیه 4 بر 1 مقابل نساجی سبلان اردبیل به پیروزی رسید، آکادمی راد 4 بر 1 سهند تبریز و سپاهان 4 بر 1 مقابل کارن آرچر پیروز شدند. ناجا 4 بر یک، دانشگاه آزاد 5 بر صفر تیرانا را شکست داد.

در مسابقات این هفته و تفریح ​​مردان، رضا شعبانی از آکادمی راد با 332 امتیاز، صادق اشرفی از دانشگاه آزاد با 324 امتیاز و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد با 322 امتیاز سوم شدند.

در هفته نهم ترکیب مردانه; هیلان ۳ بر ۲ هیئت استان مرکزی را شکست داد، سپاهان ۴ بر ۱ مرال را شکست داد، هیئت استان قزوین ۳ بر ۲ نفت امیدیه، ناجا ۵ بر صفر نماینده استان کرمان را برد و آکادمی راد ۵: صفر آلفا شما را شکست داد.

در هفته دهم ترکیب مردان، هیئت استان مرکزی ۳ بر ۲ مرال را شکست داد، هیلان ۵ بر صفر امیدیه بهدپروزی را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر استان قزوین را شکست داد، سهند تبریز ۳ بر ۲ آلفا را شکست داد و آکادمی راده نیز شکست خورد. نماینده کرمان 5:0.

در رقابت های این هفته و ترکیبی مردان؛ تیم آکادمی راد محمد صالح پالیزبان با 356 امتیاز، آکادمی راد سید حسام الدین کوثر با 353 امتیاز و ناجا مجید قیدی با 349 امتیاز این هفته.