اخبار جامعه

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم های سپاهان و فولاد خوزستان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد و تیم های مدعی قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتایج سایر رقبا را بدانند. آنها در بازی گذشته نتایج متفاوتی گرفتند. پرسپولیس پس از 4 برد پیاپی در خانه مقابل تراکتور شکست خورد و سپاهان بدون 4 بازی پیاپی بدون برد در خانه پیروز شد تا وضعیت بهتری در روند مسابقات داشته باشد.

پرسپولیس 14 امتیازی در این دیدار خارج از خانه به دنبال برتری برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول رده بندی است. یحیی گل محمدی پس از شکست هفته گذشته شاگردانش به فکر راه هایی برای شکست رقیب اصفهانی خود افتادند و بازیکنان تیمش در تمرین روش های غلبه بر دروازه حریف را مرور کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این دیدار به میدان بروند.

از سوی دیگر، سپاهان 12 امتیازی که همچنان منتظر ژوزه مورائیس است تا از شرایط تیمش و فوتبال باشگاهی ایران بیشتر بداند، برای ماندن بالاتر از قرمزهای پایتخت، به دنبال شکست اجباری مقابل پرسپولیس خواهد بود. برد خانگی پایانی بر روند بدون برد بود و حرکت از بالای جدول، سپاهان را به اهداف خود نزدیک کرد.

سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک با پیراهن پرسپولیس سپاهان و رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در سپاهان که تجربه بازی برای پرسپولیس را دارند بر جذابیت این بازی می افزاید.

استقلالفولاد خوزستان

آبی پوشان هفته گذشته در وقت اضافه پیروز شدند و پرسپولیس آقای گل شد. استقلال با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت در هفته های اخیر به برد مقابل استیلی با 10 امتیاز نیاز دارد. آبی‌ها به اهمیت پیروزی در این بازی واقف هستند، زیرا می‌توانند حتی در کوتاه‌مدت یک مدعی دیگر را در مسابقات قهرمانی حذف کنند و اگر پرسپولیس متوقف شود، می‌تواند به بالای جدول برسد.

در سمت مقابل فولاد خوزستان رده ششمی می خواهد تهران را دست خالی ترک کند. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و در بین 3 تیم بدون شکست قرار دارند. البته قرمزها رکورد خوبی در گلزنی دارند و در دو بازی میانگین یک گل به ثمر رسانده اند. آنها هفته گذشته مس کرمان را در اهواز شکست ندادند اما قطعا به دنبال کسب حداکثر امتیاز مقابل قهرمان فصل گذشته خواهند بود.

آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت مقابل فولاد غایب هستند، اما مهم ترین خلاء روی نیمکت آبی پوشان، خلاء ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبل مقابل گل گهر سیرجان اخراج شد و نمی تواند تیمش را از لبه لبه هدایت کند. خطی که به نفع قرمزهای خوزستانی است.

انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/