اخبار عمومی

نفرات برتر طرح «مهرواره بانور» گلستان معرفی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: 13 طرح گران قیمت مهواره بانور پس از داوری استان گلستان ارائه شد.

قائم مقام گلستان افزود فرهنگ تبلیغات اسلامی: طرح مهواره بانور با محوریت حضور بانوان فعال مسجدی در حوزه تخصصی حل مشکلات نظام خانواده اعم از والدین و فرزندان. آن را بیاورسبک زندگی و روابط زوجین، آسیب های اجتماعی، جمعیت و… در سازمان تبلیغات اسلامی تجلیل شد و در نهایت از دو هزار و 630 نفر از بانوان فعال و مسجدی در بخشداری مرکزی تجلیل شد. مهوارهشرکت کردن.

او گفت که مهواره بانور یکی از کمیاب ترین ها در نوع خود مهواره می بینم تخصصی حل مشکلات خانواده و بانوان است، افزود: گلستان یکی از استان هایی است که این طرح را اجرا می کند.

دیلمی گفت: فعالان فعال مسجد از جمله بانوان در هیئت، شریک الامام و فعالان قرآنی، مراکز فرهنگی و هرکسی که به عنوان مسجد عمل می کند خانم در این حوزه می تواند برای رفع مشکلات محله خود قدمی بردارد در این طرح شرکت کردند و تجربیات خود را ارائه کردند.

وی افزود: حل مشکل جمعیت، توجه به فقرا، رفع مشکلات ریشه ای محله در حوزه خانواده، کار تشکیلاتی، استفاده از مهارت. همسایه برای رفع آسیب هایی که خانواده ها را تهدید می کند، توجه به پیوندهای اجتماعی یکی از موضوعات مهم داوری است مهواره این است

قائم مقام فرهنگ تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: 13 طرح برتر از استان گلستان توسط داوران انتخاب و به مرحله کشوری ارائه شد.

لازم به ذکر است طرح سامیه قره جانلوسودابه احمدی، سامیه حسنی، ملیحه سیری، آمنه افتخار الدینرایگان دنکوبخدیجه قانعی زارع، منیره جهدی، مهین قره سفالوسیده بانو کسائیان، خدیجه شادکام، مرضیه چاری و نعیمه تالی 13 به عنوان یک طرح مهواره بانور کمیته داوران استان را انتخاب کردند.