اخبار حوادث

زلزله، مدارس ۳ شهر خراسان رضوی را مجازی کرد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:آموزش حضوری در مدارس چند شهرستان این استان بار دیگر در پی وقوع زمین لرزه‌های صبح امروز یکشنبه در کشور افغانستان که در خراسان رضوی نیز احساس شد طی نوبت صبح تعطیل شد.

زلزله، مدارس ۳ شهر خراسان رضوی را مجازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سیدامیر شوشتری افزود: بر این اساس در تصمیم‌گیری انجام شده تمامی مدارس شهر‌های تربت جام، تایباد و خواف تعطیل و آموزش در آن‌ها به صورت مجازی انجام می‌شود.  در دیگر مناطق خراسان رضوی بنا به شرایط و وجود ضرورت تصمیم در این خصوص بر عهده شورای آموزش و پرورش هر شهرستان است.

زلزله به نسبت شدیدی امروز ساعت هفت و پنج دقیقه بامداد مشهد و شهرستان‌های شرقی خراسان رضوی را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، قدرت این زمین لرزه را ۶.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری سطح زمین در شمال ولایت هرات افغانستان عنوان کرده است که شدت این زمین لرزه در مشهد و شهر‌های شرقی خراسان رضوی هم احساس شد.

نخستین زلزله از مجموعه زلزله‌های اخیر افغانستان (روز شنبه، ۱۵ مهرماه) با قدرت ۶.۳ ریشتر در عمق هفت کیلومتری سطح زمین در شمال هرات، منطقه «قره‌باغ» افغانستان به وقوع پیوست و از آن تاریخ به بعد چندین زلزله دیگر مناطق شرق افغانستان را لرزانده است

تعدادی از این زمین لرزه‌ها در مشهد و شهر‌های دیگر خراسان رضوی به ویژه در تایباد هم احساس شد.

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.