اقتصادیکسب و کار خبر فوری

ارزان ترین نرم افزار واسط سامانه مودیان

نرم افزار واسط سامانه مودیان یک ابزار آنلاین برای صدور فاکتورهای الکترونیکی جهت ارسال به سامانه مودیان می باشد.سامانه مودیان یک پل ارتباطی بین مودی وسازمان امور مالیاتی می باشد.در واقع از آنجایی که سامانه مودیان الگوهای صورتحسابی را پشتیبانی نمی کند مشمولین قانون پایانه های فروشگاهی باید از نرم افزارهای واسط جهت صدور صورتحساب های الکترونیکی استفاده کنند.

توجه فرمائید که صدور صورتحساب به شیوه ی الکترونیکی از دو راه رایج نرم افزار واسط و یا خدمات شرکت های معتمد مالیاتی انجام می شود که در هر دو روش مودی مشمول هزینه می شود. نرم افزار واسط سامانه مودیان باید خریداری و نصب شود تا مودی بتواند صورتحساب ها را ارسال نماید ، استفاده از خدمات شرکت های معتمد مالیاتی نیز با توجه به حجم فاکتورها برآورد هزینه می شود.

البته از آنجائیکه شخص ثالثی اقدام به صدور فاکتور می نماید قطعا نسبت به خرید نرم افزار واسط باید بهای بیشتری را پرداخت کنید. بنابراین مودیانی که قصد استفاده از خدمات شرکت های معتمد مالیاتی را دارند که تکلیفشان مشخص است و باید طبق تعرفه بهای خدمات را بپردازند ولی مودیانی قصد دارند خودشان فاکتور الکترونیکی صادر کنند به ئنبال خرید ارزان ترین نرم افزار واسط سامانه مودیان می باشند. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از مقرون به صرفه ترین نرم افزارهای واسط و ویژگی هایش آشنا کنیم.

نرم افزار واسط حسابدار اپ

از زمانی که ارسال صورتحساب ها به صورت الکترونیکی و اجباری شد ، بساط فاکتورهای کاغذی نیز چیده شد .بدین ترتیب مودیان به دنبال یک راه حل ساده جهت ارسال الکترونیکی بودند.مجموعه ی حسابدار اپ جزو اولید پیشگامان این عرصه جهت طراحی و ارائه ی نرم افزار سامانه مودیان به مشمولین قانون پایانه های فروشگاهی بود.شرکت حسابدار اپ در طراحی نرم افزار تمام سعی خود را نمود تا از داشبوردی ساده و قابل فهم عموم استفاده نماید، چرا که تمامی مودیان برای اولین بار بود که اقدام به استفاده از این پلتفرم ها می نمودند.

استقبال بینظیر مودیان از نرم افزار و احساس رضایت در استفاده و کار با افزونه ی واسط حسابدار اپ نشان داد که طراحی این نرم افزار به خوبی اجرا شده و در این کار موفقیت آمیز عمل نموده است. قیمت نرم افزار واسط با توجه به ویژگی هایی که دارد تنها 4.200.000 هزار تومان می باشد که در مقایسه با قیمت با سایر افزونه های واسط ارزانتر می باشد.در واقع تنها پلتفرمی که از تمامی الگوهای صورتحسابی پشتیبانی می کند، آموزش رایگان و پشتیبانی 24 ساعته دارد و با این قیمت عرضه می شود نرم افزار حسابدار اپ می باشد.

نرم افزار واسط سامانه مودیان حسابدار اپ جهت ارسال فاکتور به کارپوشه مالیاتی می باشد، قابلیت ارسال فاکتور عادی، پیمانکاری، صادراتی، ارزی، بلیط هواپیما، طلا و جواهر و … بصورت نوع اول و دوم را دارد و بصورت دائمی فعال میگردد و محدودیت در زمان، تعداد فاکتور، مشتری، کالا و … ندارد قابلیت ورودی خروجی اکسل به همراه انواع گزارشات و جستجوی پیشرفته وجود دارد و همچنین با پرداخت 2.000.000 تومان به ازای هر فروشنده میتوانید فروشنده های متعدد در یک اکانت ایجاد نمایید.

ویژگی های نرم افزار واسط حسابدار اپ

  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • راحتی کار با نرم افزار
  • ایمپورت و اکسپورت اطلاعات از طریق اکسل
  • پشتیبانی از تمامی الگوهای صورتحسابی
  • ارسال صورتحساب به سامانه مودیان
  • دریافت کلید عمومی و خصوصی سامانه مودیان در داخل برنامه
  • دریافت شناسه کالا و خدمات از طریق افزونه ی اختصاصی حسابدار اپ
  • آموزش رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • قیمت مقرون به صرفه
  • اتصال از طریق تلفن همراه و یا دکستاپ
  • امنیت اطلاعات
  • نداشتن محدودیت در ارسال فاکتور
  • امکان اصلاح ، ابطال و برگشت از فروش فاکتورها

بهترین نرم افزار واسط سامانه مودیان

با استفاده از نرم‌افزار واسط سامانه مودیان، اشخاص می‌توانند به طور مستقیم اقدام به ثبت فاکتورهای الکترونیکی در سامانه مودیان نمایند. این امر باعث می‌شود که هزینه‌ای اضافی به شرکت‌های معتبر پرداخت نشود و همچنین امنیت حساب‌های مالیاتی اشخاص نیز کاملاً محفوظ بماند.

اما خرید **نرم‌افزار واسط سامانه مودیان** از یک شرکت معتبر که بتواند نیازهای اشخاص را در ارسال صورت‌حساب برآورده کند و همچنین در مواقع ضروری پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد، به یکی از نگرانی‌های اصلی مودیان واجد شرایط تبدیل شده است.

نرم‌افزار واسط سامانه مودیان “حسابدار اپ” علاوه بر آموزش کامل در مورد نحوه ارسال صورت‌حساب الکترونیکی از طریق نرم‌افزار، پشتیبانی 24 ساعته، امکان ایمپورت اکسل، استعلام وضعیت صورت‌حساب و ویرایش اطلاعات ثبت‌شده را نیز فراهم می‌کند. این امکانات در واقع تمامی نیازهای مودیان را در این نرم‌افزار برطرف می‌سازد.

خرید نرم افزار واسط سامانه مودیان

سازمان امور مالیاتی در آغاز سال 1402، اجرایی شدن سامانه مودیان را اعلام کرد و بر اهمیت ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی برای مودیان مالیاتی تأکید نمود. بر این اساس، افراد ملزم هستند که با استفاده از نرم‌افزارهای مربوط به سامانه مودیان، به صورت مستقیم یا از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی به شکل غیرمستقیم، فاکتورهای فروش خود را ثبت و ارسال نمایند. عدم همکاری در این زمینه و عدم موفقیت در ارسال الکترونیکی فاکتورها، منجر به اعمال جرائم مالیاتی برای مودیان خواهد شد.

ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان از طریق شرکت‌های معتمد مالیاتی، هزینه‌های بالایی را به دنبال خواهد داشت. همچنین، برای استفاده ازاین روش، افراد ملزم به ارائه اطلاعات دقیق از صورت‌حساب‌های مالیاتی خود به این شرکت‌ها هستند که این موضوع، امنیت اطلاعات را به خطر می‌اندازد.

بنابراین، به جای پرداخت هزینه‌های اضافی و به خطر افتادن اطلاعات، می‌توان از نرم‌افزار ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی به سامانه مودیان استفاده کرد. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد تا در هر زمان، صورت‌حساب‌های خود را به سامانه ارسال نموده و پس از تأیید ارسال، از وضعیت فاکتورهای خود آگاه شوید.

افزونه واسط سامانه مودیان “حسابدار اپ”  به کاربران امکان اتصال مستقیم به سامانه مودیان از طریق اینترنت و ارسال صورت‌حساب‌های خود با چند کلیک را می‌دهد. این روش، ضمن حفظ حریم شخصی، سرعت ثبت فاکتورها و کاهش هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت

در واقع، ارسال مستقیم توسط خود مودیان، راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش ارسال صورت‌حساب‌های الکترونیکی محسوب می‌شود. بدین ترتیب که مودی با دریافت شناسه یکتای مالیاتی خود، می‌تواند فاکتورها را صادر کرده و به طور مستقیم برای سامانه مودیان ارسال نماید.

با تهیه افزونه واسط سامانه مودیان “حسابدار اپ” و اتصال به این سامانه، امکان ارسال الکترونیکی صورت‌حساب‌های خود به سامانه در کمتر از چند دقیقه فراهم می‌شود. لازم به ذکر است که قبل از اتصال به سامانه مودیان، ثبت‌نام مودی در سامانه و ایجاد عضویت و کارپوشه برای وی صورت گرفته باشد.

کلام آخر

مودیان به خوبی می دانند که ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان از طریق نرم افزار واسط و یا خدمات شرکت های مالیاتی صورت می گیرد.

که در هر دو صورت مودی مشمول پرداخت هزینه می شود.البته اگر از روش نرم افزار واسط استفاده شود ، فقط یکبار برای خرید افزونه هزینه می کنید، آموزش کار با آن رایگان است و مودی خود صورتحساب های خود را ارسال میکند امنیت اطلاعات حفظ می شود و در هر زمان و مکانی این امکان را دارد که اقدام به صدور فاکتورها نماید.در صورتیکه برای استفاده از خدمات شرکت های معتمد باید به ازای هر فاکتور هزینه پرداخت کنید و اطلاعات محرمانه شرکت را در اختیار شخص ثالث قرار دهید.

شرکت حسابدار اپ یکی از مجموعه هایی است که از همان ابتدای قانون پایانه های فروشگاهی نرم افزار واسط حسابدار اپ را به مودیان ارائه داد که علاوه بر رابط کاربری راحت، قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد.برای دریافت مشاوره و یا خرید افزونه ی واسط کافی است با کارشناسان ما از طریق شماره ی 92 40 00 91 – 021 در ارتباط باشید.

منبع : https://hesabdar.app/buying-modian-system-software/

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.