اخبار جامعه

اجرای سند تحول بنیادین برای تحقق گام دوم انقلاب/تلاش برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه برای برداشتن گام دوم انقلاب نیازمند اجرای سند تحول اساسی هستیم، گفت: برنامه های وزیر آموزش و پرورش را با جدیت دنبال می کنم و روی اهداف نظام آموزشی کار خواهم کرد.

به گزارش خبر فوری، ظهر امروز مراسم تجلیل از عبدالرضا فولادوند مدیرکل سابق و معارفه «علیرضا کریمیان» مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران با حضور عطاران؛ باقرزاده مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز هماهنگی این وزارتخانه بود.

در این نشست علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی وزارتخانه گفت: مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران همدلی خوبی را بین این اداره و ستاد ایجاد کرده و برای ایجاد همدلی تلاش زیادی کرده است.

باقرزاده افزود: اولین گام ها در راه اندازی «مدرسه تلویزیونی» توسط اداره کل آموزش و پرورش تهران برداشته شد که نیاز به آمادگی زیادی داشت.

وی افزود: محتوای آموزشی و روش های تدریس و سنجش میزان یادگیری و نیاز در حوزه دانش آموزان از عناصر پیشگام تحول است و این در برنامه های وزیر آموزش و پرورش است.

رئیس مرکز هماهنگی وزارتخانه با تأکید بر «مرکز مدرسه» گفت: برابری در آموزش و پرورش و عدالت آموزشی از دستور کارها و برنامه های وزیر آموزش و پرورش است.

وی با استناد به صورتجلسه کریمیان افزود: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کشور به فردی با برنامه برای تحقق برنامه های وزیر منصوب می شود.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران در این دیدار با یادآوری یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی، برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) آرزوی طول عمر کرد و گفت: در حالی که انقلاب اسلامی پیروز شد. دنیا غرب بود

با اشاره به بیانات گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی): «در این بیانیه نگاه حضرت آقا به نوجوانان و جوانان است». بنابراین برای اجرای گام دوم انقلاب نیازمند تدوین سند تحول اساسی هستیم.

کریمیان افزود: برنامه های وزیر آموزش و پرورش را جدی خواهم گرفت و برای تحقق اهداف نظام آموزشی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از 8 سال است که مدیرکل استان تهران هستم، اظهار داشت: من در این مدت بیش از 8 سال است که مدیرکل استان تهران هستم.

وی افزود: در سه سال اخیر توانسته ایم عنوان اموال آموزشی را کسب کنیم.

عبدالرضا فولادوند با تشکر از حمایت نمایندگان مجلس از شهر تهران گفت: ارتباط خوبی با شهرداری تهران داشتیم و توانستیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه با یادآوری 150 فرهنگی که در تاج گذاری جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: همه ما باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و من سعی کرده ام با توسل به زور عدالت را در دستور کار خود برقرار کنم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از خدمات «فولادوند» تقدیر و حکم «علیرضا کریمیان» را صادر کردند.

انتهای پیام/