اخبار جامعه

شورای اسلامی شهر می‌بایست نگاه زیرساختی به دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشد

خبر فوری/ قم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شورای اسلامی شهر بازوی اصلی آموزش و پرورش است و امیدواریم با همکاری یکدیگر مهمترین مشکل خود را که رفع و حمایت از موانع کمبود سرانه فضای آموزشی است، حل کنیم. وام دهندگان ساختمان مدرسه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در جلسه کمیته عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم درباره قیمت سرویس مدارس گفت. به عنوان مرجع و تصمیم گیرنده در ابعاد مختلف شهر. این یک سیستم آموزشی است که خانواده های زیادی را شامل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر قم باید رویکرد زیرساختی به نظام تعلیم و تربیت داشته باشد، گفت: امیدواریم شورای شهر قم در این امر نقش بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از وقت و انرژی این اداره کل و مدارس صرف ساختمان مدارس، آسفالت و … می شود، گفت: نظام آموزش و پرورش را باید زیرساخت همه دستگاه ها دانست و شورا یکی است. از این موضوع مستثنی است. نقشی بی بدیل در تسهیل زیرساخت های آموزشی ندارد و می تواند.

رحیمیک خاطرنشان کرد: با بازگشایی مدارس پس از قطعی کرونری بیشترین اعتراض خانواده ها مربوط به سرویس مدارس بود و امیدواریم با تعامل و همکاری این نگرانی از سوی دانش آموزان و خانواده های آنان برطرف شود.

وی گفت: پس از تاج، وضعیت تحصیلی دانش آموزان بسیار تغییر کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اضافه کرد: شورای اسلامی شهر بازوی اصلی آموزش و پرورش است و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم مهمترین مشکل خود را که کمبود سرانه فضای آموزشی است، رفع موانع حل کنیم. کمک به وام دهندگان در ساخت مدارس

انتهای پیام/