اقتصادی

گره کور موج های آبی گنبدکاووس باز شد/ فرصت یکساله دستگاه قضا به مجری طرح

خبر فوری/ گلستان دادگاه عالی استان گلستان پس از جلسه 6 ساعته و بررسی میدانی پروژه امواج آبی گنبدکاووس از تمرکز تمامی دستگاه ها برای رفع مشکل این پروژه به مدت یکسال خبر داد.

رئیس قوه قضائیه در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار حیدر آسیابی با بیان اینکه پتروشیمی گلستان و گنبدکاووس در سفر به استان دو مورد موج آبی را دنبال کردند، گفت: تمام قوه قضاییه نیاز به حل این مشکل دارد. حجت الاسلام اژه ای برای تکمیل این دو پرونده پرونده را به دادگستری استان تحویل داد.

گنبد با بیان اینکه برای بررسی وضعیت طرح موج آبی در شهرستان کاووس حضور داشته و در جلساتی جداگانه با شاکیان و متهم دیدار کرده است، اظهار کرد: بررسی کردیم که هدف قوه قضاییه اجرای این امر است. پروژه در گنبدکاووس

دادگاه عالی استان گلستان با تاکید بر اینکه در صورتی که اجرای پروژه توسط خود مجری انجام شود از وی استقبال کرده و مساعدت های حقوقی لازم را برای انجام وظایف مجری طرح ارائه خواهیم کرد، گفت: لازم است تا پروژه

آسیابی تصریح کرد: در صورت عدم اجرای پروژه در مهلت قانونی که به مجری طرح داده شده است، دادگاه ویژه ای با اختیاراتی که از سوی رئیس کل قوه قضائیه به دستگاه قضایی استان محول می شود برای رسیدگی به این پرونده به عنوان پرونده ویژه تعیین می شود. آنچه قرار بود پرداخت شود، ادامه داد: با نظر شاکیان و بازدید از ساختمان نیمه کاره پروژه، به مجری پروژه مهلت یک ساله برای تکمیل آن داده شد.

دیوان عالی کشور و دادستان گنبدکاووس از نظارت مستمر بر وضعیت پروژه و پیشرفت پروژه خبر دادند و گفتند: همچنین هر سه ماه یکبار برای بازدید از این پروژه بازدید و نظارت می کنیم و در مدت زمان مقرر راه اندازی می شود. یک سال.”

به گزارش خبر فوری، دعوای موج های آبی گنبدکاووس نزدیک به 300 شاکی دارد. پروژه هنوز نیمه تمام است
انتهای پیام/