اقتصادی

برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در گرگان

خبر فوری/ گلستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از برپایی نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور با دانش آموختگان مهارت های کارآفرینی موفق گرگان خبر داد.

سید علیرضا حسینی طلب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین زمینه پیشرفت امروز توسعه مهارت ها است، گفت: معرفی فرصت های شغلی ارزان قیمت مهارت محور در این نمایشگاه توسط اداره کل آموزش فنی استان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان انجام شده است. آموزش حرفه ای. گلستان دارای آموزشگاه فنی و حرفه ای در استان و آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد می باشد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ مهارت آفرینی دانش آموختگان دارای سرمایه خرد، ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی به عنوان نیاز اشتغال پایدار با تاکید بر مشاغل ارزان، فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه است. و حمایت از مهارت های کارآفرینی در راه اندازی یک کسب و کار.

دبیر شورای صلاحیت شورای استان افزود: در این نمایشگاه سعی شده تا 40 مرکز حرفه آموزی و مراکز حرفه آموزی و مراکز حرفه آموزی رایگان به ویژه نسل جوان، آموزشکده های فنی و حرفه ای که سرمایه کمی نیاز دارند به بازدیدکنندگان معرفی شود. . پشم ».

به گزارش خبر فوری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان، نمایشگاه فرصت های شغلی مبتنی بر مهارت های کم سرمایه گذاری در روزهای 24 و 5 آذرماه از ساعت 10 الی 18 خواهران گرگان برگزار می شود. مرکز آموزش فنی و حرفه ای واقع در ویلاشهر روبروی مسئولین امر دعوت به عمل می آورد.

انتهای پیام/