اخبار ورزشی

از فرصت‌هایمان برای پیروزی استفاده نکردیم/ بازیکنان آمل بسیار هماهنگ بودند

خبر فوری/گلستان مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: تلاش می کنیم در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم.

رامین بابایی در حاشیه بازی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تیم لبنیات هراز عامل در گفت وگو با خبر فوری، با بیان اینکه امروز شاهد یک بازی خوب در سالن المپیک شهر گنبدکاووس بودیم، اظهار کرد: هر دوی این مسابقات شاهد بازی خوبی بودیم. تیم ها گفتند. مسابقه خوبی است.» برنامه ها و تاکتیک ها نشان دادند که با یک مشخصه وارد میدان شدند

وی با بیان اینکه امروز انتظار بازی سختی را داشتیم، افزود: امروز مقابل تیمی با سه بازیکن سطح بالا و بسیار هماهنگ بازی کردیم که بازی بسیار سختی را برای ما رقم زد.

مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بازیکنان ما نمی توانند از فرصت هایی که می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد استفاده کنند، تصریح کرد: اگر بدون استرس و اشتیاق بازی خود را انجام دهیم قطعا می توانیم پیشرفت کنیم و نتایج بسیار خوب است. خوب

بابایی با اشاره به اینکه بازی اول لیگ برتر همیشه بازی سختی است، ادامه داد: با توجه به اینکه بازی تیم ما در هفته اول مسابقات لغو شد، قطعا تلاش می کنیم در هفته های آینده نتایج بهتری برای مردم گنبدکاووس بگیریم. . هفته ها ما والیبال ویژه را برای دوستان خود خواهیم آورد.

به گزارش خبر فوری، عصر امروز تیم شهرداری گنبدکاووس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال کشور میزبان تیم لبنیات هزار آمل بود و در دیدار رفت مقابل میهمان خود با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام

خبرنگار: محمد ایمانی

انتهای پیام