اخبار عمومی

آخرین وضعیت کامیون‌های معطل در مرز باشماق

به گزارش پایگاه خبری،
حق پناه به خبرنگار ما گفت: رانندگان کامیون در محدوده گردنه تیرپیت حوالی مرز باشماق هستند و درست است که چند روزی در آن منطقه بودند اما امکاناتی مانند رستوران یا امکانات رفاهی داشتند. “

وی افزود: با وجود اینکه در شورای ایمنی تصویب شد اما مقرر شد تمامی امکانات در اختیار کامیون داران قرار گیرد و در صورت نیاز گازوئیل و نفت سفید برای گرمایش کامیون نیز تامین شود. آنها در نقطه صفر مرزی بودند و در مورد کامیون هایی که نیاز به گازوئیل داشتند، وزارت نفت سوخت لازم را در اختیار آنها قرار داد.

باشما رئیس کل گمرک گفت: این گمرک اولین مبدا است و طبیعی است که حجم کامیون ها در این گمرک بسیار زیاد است و در آخرین شرایط بارندگی مشکلاتی وجود دارد، اما به هر حال اقداماتی انجام می شود. در حال گرفته شدن.» و امیدواریم تبادل کالا به زودی به حالت عادی بازگردد.

در روزهای اخیر با بارش شدید برف حوادثی در مناطق مرزی و گمرکات مربوطه رخ داده است. از این رو برخی فیلم ها و تصاویر فضای مجازی نشان می داد که کامیون های حامل کالا و کامیون هایی که در مرزهای تجاری برای ورود یا خروج از کشور حرکت می کنند، امکان جابجایی ندارند و برای چند روز در حالت توقف هستند.