اخبار ورزشی

ذوالفقارنسب: استعفای گل‌محمدی منطقی است!

بیژن ذوالفقارنصبه درباره یحیی گل محمدیک سرمربی پرسپولیس گفت: با این حال باشگاه مشکلات زیادی دارد. هیچ کس برای حل این مشکلات تلاش نمی کند. انشاالله همه اینها ختم به خیر شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی باید این مشکل را حل کند، گفت: اعضای هیئت مدیره در باشگاه سابقه کار دارند و باید مشاوران خوبی استخدام کنند، تا جایی که من می دانم بیشتر بدهی ها مربوط به خارج است، یک کشور است و بوده است. من فکر می کنم آنها باید خیلی بیشتر از این فعال باشند.

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دلایل استعفای گل محمدی را مشکلات اقتصادی عنوان کرد. به نظر من گل محمدی حمایت منطقی و حرفه ای از بازیکنانش داشته است. این نشان می دهد که او نه تنها در زمین و در تمرینات مربی است، بلکه در مورد نیازهای بازیکنان نیز مربی است. حالا اگر پشت سر ما حرف نزنند، او یک کار منطقی را به صورت حرفه ای انجام داده و به بازیکنانی مانند فرزندانش کمک کرده است.

ذوالفقارنسب در پاسخ به اینکه رضا درویش هم در این مواقع سخت کار می کند، برای ادامه کار در باشگاه یادآور شد: واقعاً نمی دانم. او باید برای حل مشکلات و ایجاد روابط اقتصادی تلاش کند تا باشگاه بتواند به تعهدات خود عمل کند. وظیفه مدیر عامل این است که منابع مالی مختلف را به طرق مختلف پیدا کند. باشگاهی که دو سه اسپانسر قوی داشته باشد قطعا پول خواهد داشت و این مشکلات به نتیجه نمی رسد.

وزیر ورزش با استعفای شما از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است؟ یعنی نه مثبت می دانم و نه منفی.

ذوالفقارنصبه در پایان با بیان اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: با شناختی که در مجموعه دارم معتقدم این مشکل هر چه زودتر برطرف خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم به زودی برمی گردد. خدا را شکر در نیم فصل اول امتیازهای خوبی گرفتند.

بیشتر بخوانید:

258 251