اخبار عمومی

دوراهی گل‌محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس

گل محمدیک که در دو سال گذشته بر حفظ دستیاران خود اصرار داشت، اکنون با درخواست مدیران باشگاه مبنی بر تغییر کادر فنی، ماندن در کادر فعلی یا اضافه شدن دستیاران دیگر به معضل مواجه شده است.

به گزارش روزنامه خبر فوری اخبار ورزشی وی نوشت: با وجود قرارداد با باشگاه، احتمال می رود کادر فنی پرسپولیس دستخوش تغییراتی شود.

بیست و دومین دوره لیگ برتر در هفته های اخیر در حالی به پایان رسیده است که پرسپولیس در پنج قهرمانی متوالی استقلال تهران را شکست داده و به پنج سال پر افتخار سرخپوشان پایان داده است. پرسپولیس در دو هفته اخیر به مصاف خودروهای مشهد و فجر شهید سپاسی می رود و برای مشخص شدن نایب قهرمانی به امتیازات کامل این دیدارها نیاز دارد.

پس از حادثه پرسپولیس درگیری هایی در رختکن این گروه به دنبال داشت که درگیری لفظی علیرضا ابراهیمی، حامد لک و رامین رضاییان با کادر فنی و در پی آن مصدومیت تعدادی از آنها برای یحیی گل محمدی بود. از تیمش

سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی اخیر استقلال در تهران در مصاحبه با خبرنگاران مسئولیت تمامی نتایج را بر عهده گرفت اما مدیران این باشگاه معتقدند گل محمدی باید تصمیمات مهم تری برای بازگشت پرسپولیس به روزهای اوج خود بگیرد.

اشتباهات و مصدومیت های پی در پی دروازه بان های پرسپولیس با بقای گل محمدی شانس تغییر در کادر فنی پرسپولیس را تقویت کرده است.

گل محمدی که در دو سال گذشته بر حفظ دستیارانش اصرار داشت، حالا با درخواست مسئولان باشگاه برای تغییر مربی مواجه شده تا دو گزینه باقی بماند یا اینکه در کادر فعلی بماند یا دستیاران دیگری اضافه شود. مطمئناً یحیی برای ماندن در راس تکنسین های تیمش و فرار از فشار انتقادات چاره ای جز اضافه کردن افکار جدید به دستیارانش نخواهد داشت.

انتهای پیام/