اخبار فرهنگی

جهاد دانشگاهی مولود تفکر “ما می‌توانیم” است/خبر فوری در راستای جهاد تبیین مجاهدانه فعالیت می‌کند

خبر فوری/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: خبر فوری به عنوان رسانه‌ای در راستای جهاد تبیین مجاهدانه و شبانه‌روز در این راه گام‌های محکم خود را به سوی افقی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده بر می‌دارد.

علی نظری با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از افتخارات نظام، در گفت‌وگو با خبر فوری اظهار کرد: خبرگزاری خبر فوری به عنوان زیرمجموعه جهاد دانشگاهی رسانه‌ایست در راستای جهاد تبیین که مجاهدانه و شبانه‌روز در این راه گام‌های محکم خود را به سوی افقی که انقلاب اسلامی ترسیم کرده بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب اسلامی و مولود تفکر “ما می‌توانیم” است، افزود: جهاد دانشگاهی مولود آن آرمان‌های بلند بالای انقلاب شکوهمند اسلامی است که به جوانان خود تکیه کرد و به پیروزی رسید.

رئیس دانشگاه لرستان در ادامه با بیان اینکه انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعتماد به جوانان، افکار، اندیشه و توانمندی‌های آنان توانست روی پای خود بایستد و در مقابل استکبار و ابرقدرت‌ها سر خم نکند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی پس از انقلاب منشا خیرات و برکاتی مهم بوده است.

این مسئول یادآور شد: جهاد دانشگاهی بارها مورد توجه امامین انقلاب قرار گرفته است و مقام معظم رهبری نیز بارها بر تلاش‌های این نهاد انقلابی صحه گذاشته و مورد تحسین قرار داده است.

نظری اضافه کرد: جهاد دانشگاهی با عنایت به اینکه در یک گستره دامنه‌دار فعالیت می‌کند و بر اساس آنچه که در حقیقت به عنوان وظایف ذاتیش قرار دارد فعالیت کرده و طبیعتاً آثار و برکات آن متنوع است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: از توجه به آموزش‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا هر جایی که مساله‌ای و چالشی وجود دارد، جهاد دانشگاهی به مثابه سایر نهادهای انقلابی و مولود انقلاب به میدان آمده وچالش‌ها را برطرف کرده است.

این مسئول بیان کرد: دانشگاه لرستان نیز به عنوان دانشگاه معین و مادر استان ارتباط خوبی تاکنون با جهاد دانشگاهی داشته و قطعاً این ارتباط بیشتر و بیشتر خواهد شد که توجه خبر فوری به مسائل دانشگاه لرستان در همین راستاست.

وی گفت: دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد ارتباط و همکاری‌های چند جانبه در راستای تحول آموزشی، عرصه‌های فناوری، ابداعات، اختراعات و شرکت‌های دانش‌بنیان و حل نظام مسائل پیرامون با جهاد دانشگاهی داشته باشد کمااینکه تاکنون همایش‌های مشترک فراوانی با جهاددانشگاهی برگزار کرده و قطعاً این همایش‌ها را روشمندتر و با چهارچوب خاصی پیش خواهیم برد.

انتهای پیام

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.