اقتصادی

سقف حقوق پایه کارمندان آمازون ۳۵۰ هزار دلار شد

آمازون حداکثر حقوق پایه پرداختی به کارمندان را از 160000 دلار به 350000 دلار افزایش داده است.

به گزارش خبر فوری، آمازون در بیانیه ای خطاب به کارکنان خود اعلام کرد که سال گذشته بازار کار بسیار رقابتی و بررسی کامل چندین گزینه، بررسی مسائل تجاری آمازون و لزوم رقابت پذیری در جذب و حفظ استعدادهای بزرگ بوده است. . تصمیم ما تصمیم گرفتیم سقف پایه حقوق را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین جهان همچنین اعلام کرد که پاداش‌های بیشتر کسب‌وکارهای جهانی خود را افزایش می‌دهد و زمان‌بندی سهام را مطابق با افزایش تغییر می‌دهد.

کارفرمایان بزرگ سخت کار می کنند تا افراد مورد نیاز خود را در زمان «استعفای بزرگ» استخدام و حفظ کنند. رسانه ها گزارش می دهند که تعداد کارمندانی که آمازون را ترک می کنند به حد بحرانی رسیده است، به طوری که در سال گذشته 50 معاون رئیس جمهور این شرکت را ترک کردند.

افزایش درآمد آمازون پیش از این توسط Insider گزارش شده بود. این شرکت دستمزد ساعتی کارگران ایالات متحده را در سال گذشته بیش از 18 دلار افزایش داد.

به گفته بلومبرگ، افزایش دستمزد همزمان با هزینه های بالای لجستیک آمازون، از جمله خرید گسترده برای انبارهای این شرکت است. آمازون عملکرد مالی در سه ماهه چهارم پنجشنبه گذشته را گزارش کرد. درآمد سه ماهه چهارم آمازون با سرمایه گذاری در شرکت خودروهای الکتریکی ریویان و افزایش قیمت اشتراک سالانه پرایم ایالات متحده افزایش یافت. سهام آمازون در روز جمعه پس از گزارش سود سه ماهه بهتر از حد انتظار، 13.5 درصد افزایش یافت و ارزش بازار آمازون در پایان ساعات معاملاتی به حدود 190 میلیارد دلار رسید و رکورد قبلی اپل 181 میلیارد دلار را شکست. 28 ژانویه.

انتهای پیام/