اخبار جامعه

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قهرمانان، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی به همراه ورزشکاران محلات تهران با امام امت و آرمان های جاویدان میثاق نو بستند. شهدای راه حق

به گزارش خبر فوری، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همراه با ابراز انزجار از زورگویان زمان امروز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

سازمان ورزش نیز غرفه ای برپا کرد که با حضور خود، شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را زنده کرد و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به عنوان عهدنامه ایرانیان و بیان اقتدار ما به اهتزاز درآورد. مردم.

مسابقات فرهنگی، هنرهای رزمی، دوچرخه سواری، موتورسواری، اسکیت و تیم های هنری از جمله برنامه هایی بود که توسط سازمان ورزش راه اندازی شد و با استقبال مردم مواجه شد.

ایجاد مشارکت شهروندان از طریق ارتقای سلامت

پرویز سروری – نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران – با حضور در غرفه سازمان ورزش، با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی به مردم تهران، گفت: یکی از راه های ایجاد مشارکت در مردم این است که ارتقای سلامت و نشاط در جامعه». و ورزش مدنی یکی از ابزارهای مهم و مؤثر برای دستیابی به این هدف است.

ورزش های مردمی عامل انسجام ملی

محمد آخون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز روز وحدت ملی است. روزی که مردم در خود راهپیمایی شرکت کردند، با وجود شرایط سخت در تاج، بار دیگر افتخاری برای میهن اسلامی ما بود.

وی همچنین از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش و تشکل های ورزشی شهروندی به عنوان متولی این موضوع خبر داد.

شهر مهمترین سرمایه این انقلاب است

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال کشورمان حضور مردم را نشانه نگاه خود به دفاع از آرمان های نظام عنوان کرد و گفت: مردم سرمایه های اصلی کشور هستند و این نظام مبتنی بر اعتماد است. مراقبت از این ملک بزرگترین وظیفه همه است.

من به پرچم شهرم افتخار می کنم

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال کشورمان نیز گفت: به پرچم سه رنگ کشورم افتخار می کنم.

ورزش های محبوب در سایه پرچم ملی در حال رشد هستند

محمد مشهدیاری پیشکسوت دوومیدانی نیز از رشد و اعتلای ورزش همگانی در سایه پرچم سه رنگ و سربلندی جمهوری اسلامی گفت و افزود: دنیا می گوید.

وی با تدابیر سازنده سازمان ورزش ابراز امیدواری کرد که ورزش همگانی در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان و ادغام نشاط و شادابی در بین خانواده ها نهادینه شود.

حضور مردم دشمن را در هم می شکست

حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهر تهران از قهرمانان ورزش های رزمی کشورمان حضور مردم را دشمن خصمانه و متحد کننده در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: در آن شرکت کردند. راهپیمایی کردند و مایه مباهات این نظام مقدس شدند.

به گفته سازمان ورزش های همگانی شهر تهران، ورزش همگانی راهی روشن در خدمت انسجام ملی است. بیایید سهم خود را برای این نظام و این انقلاب انجام دهیم.

انتهای پیام/